ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به رخ کشیدن قدرت دوربین آیفون XS در ویدیو جدید کمپین Shot on iPhone [تماشا کنید]

به مناسبت سال نوی چینی، اپل ویدیوی جدیدی را با محوریت کمپین Shot on iPhone منتشر کرده است. این ویدیو که به وسیله آیفون XS گرفته شده، داستان یک خانواده طی سال نو چینی را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به مناسبت سال نوی چینی، اپل ویدیوی جدیدی را با محوریت کمپین Shot on iPhone منتشر کرده است. این ویدیو که به وسیله آیفون XS گرفته شده، داستان یک خانواده طی سال نو چینی را روایت می‌کند.

سال نو چینی از مهم‌ترین تعطیلات سنتی مردم این کشور محسوب می شود که مردم چین طی ماه بهمن و بعد از حلول ماه جدید آن را جشن می‌گیرند. در این ویدیو شاهد گفتگو مادر نگرانی که هستیم که بسته‌ای را به پسر خود می‌دهد و او سفری طولانی را برای رساندن بسته به خانه آغاز می‌کند. لازم به ذکر است که کار ساخت این فیلم بر عهده کارگردان معروف چینی جیا ژانکو است که سابق دریافت جایزه کن برای بهترین فیلنامه را در کارنامه خود دارد.

در این ویدیو به آداب و رسوم‌های سال نوی چینی مانند خرید گوشت‌های بو داده مخصوص و دیدار با اهالی خانواده اشاره می‌شود. در ضمن، از این نکته نباید غافل شد که استفاده از آیفون XS برای فیلم‌برداری این ویدیو کوتاه کار تک نفره‌ای نبوده و همان‌طور که در ویدیو دوم و سوم مشخص است، افراد زیادی در ساخت این فیلم که کیفیت بالای دوربین آیفون جدید را به رخ می‌کشد شرکت داشته اند.

طی سال‌های اخیر اپل تلاش‌های زیادی برای افزایش محبوبیت خود در بازار چین انجام داده و از همین سو انتشار چنین فیلم کوتاهی با محوریت جشن سال نوی این کشور چندان دور از انتظار نیست. پیش از این هم این کمپانی دور جدید کمپین Shot on iPhone را آغاز کرده بود که کاربران جدا از شبکه‌های اجتماعی شناخته شده مانند توییتر و اینستاگرام می‌توانند با استفاده از شبکه اجتماعی چینی Webio هم در این رویداد شرکت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • min
    min | ۵ بهمن ۱۳۹۷

    دوربین آیفون بینظیره
    کل دنیا قبولش دارن
    حتی رییس شرکت گوگل که سامسونگ و ال جی و سونی و.. که ازش اندروید گدایی میکنن هم اعتراف کرده که دوربین آیفون باکیفیت دوربین گوشی های دنیاست

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۵ بهمن ۱۳۹۷

    واقعا فیلم فیلمبرداری حرف اول رو میزنه

    نه مثل سامسونگ که هر دفعه فقط ۵ الی ۱۰ دقیقه 4k میگیره

    خیلی مسخرس?

    • Sam Anderwood
      Sam Anderwood | ۵ بهمن ۱۳۹۷

      یه گزینه ویرایشم میذاشتین برا کامنتا بد نبود

مطالب پیشنهادی