ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

ارائه فیلترهای جدید برای تصاویر گالری در استوری های اینستاگرام

اینستاگرام این روزها را می‌توان مترادف سه کلمه دانست: استوری، فیلترها و تبلیغات؛ جدیدترین ویژگی که اضافه شده به اپلیکیشن هم حول محور دو کلمه آخر می‌چرخد. پس از آنکه اپلیکیشن اسنپ چت امکان استفاده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

اینستاگرام این روزها را می‌توان مترادف سه کلمه دانست: استوری، فیلترها و تبلیغات؛ جدیدترین ویژگی که اضافه شده به اپلیکیشن هم حول محور دو کلمه آخر می‌چرخد. پس از آنکه اپلیکیشن اسنپ چت امکان استفاده از فیلتر هنگام عکاسی و فیلمبرداری را برای کاربرانش فراهم کرد، اینستاگرام هم تصمیم گرفته که رویه‌ای مشابه، البته پس از گرفتن عکس را ادامه بدهد.

در نسخه جدید اپ می‌توانید بعد از آنکه از خودتان یا دوست‌تان فیلم گرفتید، با اضافه کردن افکت‌های گرافیکی جذابیت این ویدیوها را بالاتر ببرید. مثلا می‌توانید گوش‌های خرگوشی را روی سر افراد بگذارید یا اینکه زرق و برق‌های رنگی را روی صفحه پراکنده کنید. ضمنا امکان اضافه کردن تصاویر گیف هم به ویدیوها وجود دارد که می‌توانید با جستجوی کلیدواژه‌ها در اینستاگرام به آن‌ها برسید.

اینستاگرام

گزینه مذکور از چند روز پیش در اپلیکیشن تعداد محدودی از کاربران ظاهر شده و تا امروز به نظر می‌رسد که اکثر دیوایس‌ها و نسخه‌های اینستاگرام آن را دریافت کرده باشند. برای استفاده، کافیست هر عکس یا ویدیویی را در استوری اینستاگرام بارگذاری کرده و روی آیکن چهره خندان بالای صفحه اشاره کنید. در این صورت فهرست فیلترها در انتهای صفحه ظاهر می‌شود تا بتوانید مورد دلخواه را انتخاب و روی تصویرتان بنشانید.

اینستاگرام
فیلترهای جدید را می‌توانید روی تصاویر و ویدیوهایی که در گالری هستند، اعمال کنید و سپس استوری را به اشتراک بگذارید.

همانطور که انتظار می‌رفت، گزینه‌های فعلی بسیار محدود هستند اما تنوع خوبی دارند. افکت‌های گلیتر، آتش‌بازی و گوش‌های خرگوشی از جمله مواردی هستند که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و در آینده موارد بیشتری به آن‌ها اضافه خواهد شد. آخرین نسخه اینستاگرام را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید، با این وجود امکانش هست که قابلیت‌های جدید را در آن شاهد نباشید.

در این صورت می‌توانید از طریق وبسایت APK Mirror آخرین نسخه پایدار اینستاگرام (نسخه 77) یا آخرین نسخه بتا (نسخه 78) را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی