چرا بازی‌های ویدیویی این‌قدر حجیم شده‌اند؟

چرا بازی‌های ویدیویی این‌قدر حجیم شده‌اند؟

چرا بازی‌های ویدیویی این‌قدر حجیم شده‌اند؟

در هر سبکی از یک پروژه کاری دوره‌های بحرانی و فشرده‌ای وجود دارند که اغلب، کار و زحمتی اضافه‌ (و بعضاً بدون دستمزد برای تیم مشغول در پروژه) را ناشی شده و بهره چندانی برای دریافت نتیجه نهایی را نیز به دنبال ندارند. اما در گذشته‌ای نه چندان دور این مسئله بخشی اجتناب ناپذیر از توسعه یک بازی ویدیویی محسوب می‌گردید.

بحث در مورد ظرفیت محدود روش‌های انتشار یک بازی است؛ توسعه دهندگان در دهه قبل مجبور بودند انواعی از چالش‌ها را برای کاهش حجم بازی از سر بگذرانند تا محصول نهایی در ظرفیت یک CD یا DVD جای گیرد، چون این تنها روش رساندن زحمت‌های چند ساله یک تیم بزرگ به دست مشتریان بود. بنابراین کیفیت هر بازی ارتباط مستقیمی به بستر انتشار آن داشت؛ به عنوان مثال عرضه بازی مشهور Myst تنها با معرفی CD میسر شد و پیش از آن توسعه دهنده واقعاً نمی‌دانست چه کاری باید انجام دهد.

ادامه این مطلب را در ویجیاتو بخوانید.

نظرات ۶

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود

Digiato

رمزتان را گم کرده‌اید؟ ورود با گوگل

Digiato

ورود با گوگل