ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جان مک آفی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا
کسب و کار

سوار بر قایق، در گریز از قانون؛ مک آفی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت میکند

جان مک آفی، موسس شرکت مطرح سازنده آنتی ویروس مک آفی، سوار بر قایق تفریحی خود رسما از حضورش در کمپین های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داد. او که در حال حاضر به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

جان مک آفی، موسس شرکت مطرح سازنده آنتی ویروس مک آفی، سوار بر قایق تفریحی خود رسما از حضورش در کمپین های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داد. او که در حال حاضر به خاطر فرار مالیاتی گسترده تحت تعقیب مقامات آمریکا قرار دارد، پیشتر از احتمال حضورش در این رقابت ها گفته بود.

جان مک آفی

جان مک آفی ۷۳ ساله اعلام کرده که همین حالا هزاران نفر به صورت رایگان برای کمپین او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا کار می کنند. او از این افراد تحت عنوان «جنگجویان راه» یاد کرده که ماهی یک بار در پارک ها، خیابان ها و رستوران های سراسر آمریکا گرد هم جمع می شوند و به سخنرانی وی از طریق چند اسپیکر گوش می دهند. راب لاژیا مدیر کمپین انتخاباتی مک آفی این استراتژی را به بستن تبلت به سر انسان و تبدیل کردنش به یک ربات جلسه ای تشبیه کرده است.

مک آفی به مدت ۸ سال مالیات پرداخت نکرده

مک آفی پیشتر خبر داده بود که برای مدت هشت سال مالیات پرداخت نکرده و سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا هیئت عالی رتبه ای را تشکیل داده تا جرائم نامعلومی را علیه وی مطرح کند.

او همچنین چند پرونده قضایی دیگر هم دارد که از آن جمله میتوان به تولید بدون مجوز دارو و مالکیت سلاح گرم اشاره کرد. مهم تر از همه اما او در پرونده قتل فردی به نام گرگوری فول مورد بازجویی قرار گرفت.

مک آفی

اما در مورد سیاست های مد نظر مک آفی و حوزه فعالیت های او باید بگوییم که اطلاعات زیادی در این باره نمی دانیم و صرفا مشخص شده که شعار کمپین او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا آزادی از دولت است؛ مک آفی، آمریکایی را در ذهنش تصور می کند که در آن شهروندان دیگر تحت کنترل دولت نیستند.

مک آفی همواره از طرفداران رمزارز ها بوده و از گسترش کاربردشان در سیستم های بانکداری مدرن دفاع کرده. او باور دارد که بههمین خاطر دولت ها دیگر قادر به دریافت مالیات از مردم نیستند.

این مدیر پرحاشیه در مصاحبه با فاکس نیوز گفته که ایده ای در رابطه با مهاجرت، روابط خارجی یا آموزش ندارد و در عوض میخواهد تمام تمرکزش را روی آزادی مردم بگذارد. مک آفی باور دارد که نظام سیاسی دو حزبی آمریکا توهمی است که بین دو قطب افراطی نوسان می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amin Qs
    Amin Qs | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    حتما برای شناخت کامل و موفق بودن بدون جرا جان مکافی. پادکست جان مکافی از چنل بی پادکست گوش بدین، واقعا طرز تفکر در حصوص این مرد عوض میشه

    https://channelbpodcast.com/archives/7038/

  • mesbahi
    mesbahi | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    برای شناخت این آدم عجیب و تاکمی دیوانه این پادکست مفید خواهد بود

مطالب پیشنهادی