ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

۲۳۰ ایموجی جدید برای سال ۲۰۱۹ رسماً اعلام شدند؛ تمرکز روی توانیاب ها

امروز کنسرسیوم یونیکد که وظیفه تایید انواع ایموجی های جدید را بر عهده دارد، با انتشار پستی اعلام نمود که ۵۹ ایموجی جدید به زبان ایموجی اضافه شده و کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک سراغشان بروند. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

امروز کنسرسیوم یونیکد که وظیفه تایید انواع ایموجی های جدید را بر عهده دارد، با انتشار پستی اعلام نمود که ۵۹ ایموجی جدید به زبان ایموجی اضافه شده و کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک سراغشان بروند. به گفته‌ی این سازمان، این تعداد ایموجی جدید از میان ۱۰۴ ایموجی ارسالی انتخاب شده‌اند و قرار است تا چهاردهم اسفندماه در یونیکد ۱۲ قرار بگیرند.

۵۹ ایموجی جدید به همراه ۱۷۱ مورد تغییر یافته‌

علاوه بر این ۵۹ ایموجی جدید ، نسخه‌های تغییر یافته‌ای از ۱۷۱ ایموجی قدیمی نیز تولید شده و بدین ترتیب با در نظر گرفتن تمامی آنها دیر یا زود ۲۳۰ ایموجی جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اینکه کاربران چه زمانی بتوانند به دانلود ایموجی‌ های جدید بپردازند، بیشتر به تصمیم تولیدکنندگان موبایل بستگی دارد چرا که این شرکت‌ها اصولاً سعی می‌کنند با تغییر ایموجی‌های اصلی و تطبیق آنها با زبان ایموجی‌ های خود، گزینه‌های منحصر به فردی خلق کنند.

ایموجی جدید

با این وجود کنسرسیوم یونیکد مدعی شده با اینکه ایموجی‌ های جدید اسفندماه عرضه می‌شوند اما بعید است تا شهریور ماه سال آینده، کاربران بتوانند سراغشان بروند.

کنسرسیوم یونیکد در واقع یک سازمان غیرانتفاعی است که مسئولیت تایید ایموجی های جدید یا تغییر در ایموجی‌های پیشین را بر عهده دارد.اپل یکی از شرکت‌های کنسرسیوم یونیکد به شمار می‌رود و قدرت رای تاثیرگذاری هم در تصمیم گیری‌ های این ارگان دارد.

ایموجی جدید

کمپانی کوپرتینویی تا به حال اپلیکیشن های زیادی برای  معلولین و آسان کردن فعالیت‌های مختلف آنها عرضه کرده است. از دیگر شرکت‌های عضو این کنسرسیوم می‌توان به نام‌های ادوبی، فیسبوک، گوگل، هواوی، مایکروسافت، اوراکل، نتفلیکس، شاپیفای، IBM و SAP اشاره نمود.

ایموجی جدید
محبوب‌ترین اموجی‌ های جدید iOS 12.1

سال گذشته کنسرسیوم یاد شده ۶۶ ایموجی جدید به یونیکد ۱۱ اضافه کرد که رضایت بسیاری از کاربران را فراهم نمود و آنها بارها سراغشان رفتند. برای مثال اموجی فرد کچل در صدر محبوب‌ترین اموجی‌ های جدید iOS 12.1 جای گرفته. رتبه‌های بعدی نیز به صورت گیج مبهوت، فرد خوشحال با قلب‌های روی صورت و کف پا اختصاص دارد.

 

تماشا کنید: با کارآموز اپل که ۵۰۰ ایموجی اول را طراحی کرده آشنا شوید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza_Ekhtiarzadeh
    Alireza_Ekhtiarzadeh | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    چقد خوشحالم که دیگه مرد و زن تنها جنسیت های موجود نیستن!!! حالا میتونم اموجی "person" بفرستم!
    خدایا.......???

  • Adollf
    Adollf | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    ب نظر من ک لازم نیست من با ی ? کل زندگیم میچرخه

  • nhho
    nhho | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    خب اونهایی که اندرویدشون قدیمه و ارتقا پیدا نمیکنه،راه حلی داره که بتونن از این استیکرهای جدید استفاده بکنند واونها رو ببینن ودریافتشون کنن وقتی اندروید بالای۵ براشون نمیاد؟

مطالب پیشنهادی