ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی انواع دشمنان در تریلر جدید بازی Days Gone [تماشا کنید]

از آن‌جایی که با گذشت هر روز به تاریخ انتشار بازی Days Gone نزدیک تر می‌شویم، استودیو SIE Bend تمرکز خود را روی شناساندن هر چه بیشتر جدیدترین محصول خود به طرفداران سبک بقا و ترس قرار ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

از آن‌جایی که با گذشت هر روز به تاریخ انتشار بازی Days Gone نزدیک تر می‌شویم، استودیو SIE Bend تمرکز خود را روی شناساندن هر چه بیشتر جدیدترین محصول خود به طرفداران سبک بقا و ترس قرار داده است. تریلر قبلی بازی روی موتورسواریتمرکز داشت و جدیدترین تریلر نیز سعی دارد تا انواع دشمنان را معرفی کند.

با توجه به تریلر جدید بازی Days Gone، سوارمرها معمولاً به صورت گروه‌های چندنفره در محیط‌های بازی به گشت و گذار می‌پردازند اما برخی اوقات نیز گله‌های بزرگی را تشکیل می‌دهند که از پا درآوردن آن‌ها را سخت می‌کند. نوع دوم زامبی‌ها، نیوت‌ها هستند که اگر برای آن‌ها مزاحمتی ایجاد نکنید، به شما حمله ور نخواهند شد. البته در صورتی که میزان سلامتی شما پایین باشد، از فرصت استفاده کرده و به شما حمله می‌کنند.

سومین نوع زامبی‌ها در بازی Days Gone، اسکریمرها هستند که توانایی تولید صدای گوش خراشی دارند. این صدا نه تنها می‌تواند باعث آزار و اذیت شخصیت اصلی بازی شود، بلکه دیگر زامبی‌ها را نیز به سمت او می‌کشاند. در نهایت، به بریکرها می‌رسیم که نوع بزرگتر سوارمرها هستند. این نوع زامبی‌ها هر چه بر سر راهشان قرار گیرد را از بین می‌برند، بنابراین قبل مواجه با آن‌ها کاربر باید از مهمات خود اطمینان پیدا کند.

کاربر در بازی Days Gone این آزادی عمل را دارد که با توجه به شرایط، روش‌های متفاوتی را برای از بین بردن زامبی‌ها و دشمنان انسانی به کار گیرد. اسلحه‌ها به فراوانی در محیط‌های بازی وجود دارند اما مهمات آن‌ها به سختی پیدا می‌شود. همچنین به واسطه‌ی سیستم کرفتینگی که در بازی قرار داده شده است، کاربر می‌تواند انواع مختلف گلوله‌ و سلاح‌های سرد را بسازد که برای زنده ماندن در دنیای پسا آخرالزمانی Days Gone بسیار ضروری هستند.

از دیگرهای ویژگی‌هایی که سازندگان در بازی Days Gone قرار داده‌اند، می‌توان به سیستم فوکوس اشاره کرد که به واسطه‌ی آن کاربر می‌تواند گذر زمان را کُند کرده و از حالت اسلوموشن به وجود آمده برای شلیک دقیق تر استفاده کند. در پایان، لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ 6 اردیبهشت 1398 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی