ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیویی حماسی از نبردهای سری بتلفیلد را اینجا ببینید [تماشا کنید]

در حالی که توجه طرفداران مجموعه بازی‌های بتلفیلد به جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی بتلفیلد 5 معطوف شده، گیج آلن تصمیم گرفت تا با ضبط صحنه‌هایی از رقابت کاربران در بخش‌های چندنفره‌ی این بازی و ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

در حالی که توجه طرفداران مجموعه بازی‌های بتلفیلد به جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی بتلفیلد 5 معطوف شده، گیج آلن تصمیم گرفت تا با ضبط صحنه‌هایی از رقابت کاربران در بخش‌های چندنفره‌ی این بازی و نسخه‌ی پیشین، کلیپی تماشایی تولید کند. آلن یکی از اعضای استودیو پلیر وان تریلر (Player One Trailer) است که تریلر تبلیغاتی بازی‌های ویدیویی تولید می‌کند.

سازنده‌های کلیپ‌های این چنینی معمولاً سعی می‌کنند تا قبل از آغاز روند تولید، تمامی جوانب را بسنجند تا بهترین روش را برای رسیدن به محصول نهایی مورد نظر پیدا کنند. گیج آلن اما سیاست متفاوتی را اتخاذ کرد. او تصمیم گرفت در مدهای چندنفره‌ی دو بازی بتلفیلد 5 و بتلفیلد 1 شرکت کند و بدون اینکه چیزی درمورد کلیپ به کاربران بگوید، از نحوه‌ی بازی کردن آن‌ها فیلم تهیه کند. در نهایت با کنار هم قرار دادن ویدیوهای ضبط شده، کلیپی را تهیه کرد که بسیار تماشایی و حماسی است. طبق گفته‌های آلن اگر در بازه‌ی دسامبر تا ژانویه بخش‌های چندنفره‌ی بتلفیلد 5 یا بتلفیلد 1 را تجربه کرده‌اید، احتمال حضور شما در کلیپ وجود دارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز با برگزاری یک کنفرانس، آمارهای مالی خود در فصل تعطیلات را به صورت رسمی منتشر کرد. با توجه به اطلاعاتی که منتشر شدند، بازی بتلفیلد 5 توانست از زمان عرضه‌ی خود در ماه نوامبر تا پایان سال میلادی به فروشی معادل 7.3 میلیون نسخه‌ دست یابد که یک میلیون نسخه پایین تر از حد انتظار بوده است.

طبق صحبت‌های اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، دلایل مختلفی در شکست بازی بتلفیلد 5 دخیل بودند که یکی از آن‌ها بازاریابی ضعیف بوده است. ویلسون معتقد است کمپین تبلیغاتی بازی فاقد «نوآوری» بود و در نتیجه نتوانست توجه طرفداران بازی‌های شوتر اول شخص را به خود جلب کند. ویلسون در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد الکترونیک آرتز به اشتباه بخش داستانی بازی را به عنوان اولویت سازندگان قرار دارد. همین مسئله نیز باعث شد تا فایراستورم (مد بتل رویال) به زمان عرضه‌ نرسد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی بتلفیلد 5 هم اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. برای مطالعه‌ی نقد بازی نیز می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • E.A
    E.A | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    دلم خیلی میخواد بگیرمش ولی پولشو ندارم ????

مطالب پیشنهادی