ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به پرچمدار جدید نوکیا، حضور دوربین پنج‌گانه را تایید می‌کنند

کمتر از یک ماه تا برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (MWC) زمان باقی مانده و یکی از گوشی‌هایی که انتظار می‌رود در این رویداد معرفی شود، پرچمدار بعدی نوکیا با نام نوکیا ۹ پیور ویو (Pureview) ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کمتر از یک ماه تا برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (MWC) زمان باقی مانده و یکی از گوشی‌هایی که انتظار می‌رود در این رویداد معرفی شود، پرچمدار بعدی نوکیا با نام نوکیا ۹ پیور ویو (Pureview) است. موبایلی که با توجه به شایعات قبلی، جای دست گذاشتن روی به‌روزترین مشخصات سخت‌افزاری می‌خواهد با دوربین متفاوتش خریداران را جذب کند.

حالا به تازگی تصاویر جدیدی از این پرچمدار لو رفته که خودشان مهر تاییدی بر بعضی گزارشات پیشین هستند. اولین چیزی که در این عکس‌ها جلب توجه می‌کند، دوربین عقبی گوشی است؛ به‌همراه حضور پنج لنز، موبایل یک ماژول فوکوس خودکار و فلش LED نیز دارد. جدا از این مسئله ظاهرا نوکیا ۹ Pureview به اولین نوکیایی تبدیل خواهد شد که از حسگر اثر انگشت زیر صفحه بهره می‌برد.

در کنار این دو ویژگی، نبود بریدگی بالای صفحه دیگر نکته قابل توجه تصاویر به‌حساب می‌آید. کمپانی سازنده در طراحی پرچمدار جدید نوکیا با موج این روزهای دنیای موبایل همراه نشده و جای استفاده از بریدگی بالای صفحه، شاهد حاشیه‌های یکسان برای بالا و پایین گوشی هستیم.

در حاشیه بالای گوشی لنز دوربین جلو (شایعات خبر از حضور دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی می‌دهند)، سنسورهایی برای عکاسی بهتر و البته میکروفون قرار دارند. با این حال هنوز علت حضور حاشیه پایین صفحه مشخص نیست.

اگر گزارشات قبلی حقیقت داشته‌ باشند، نوکیا ۹ Pureview با مشخصات سخت‌افزاری سال 2018 عرضه می‌شود. احتمالا این گوشی به یک پردازنده اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت یک باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

به‌همراه این سخت‌افزار، گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با پشتیبانی از HDR 10 و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل نیز بهره ببرد. همچنین در کنار شارژ سریع ممکن است گوشی از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی کند و از طرفی به‌نظر می‌رسد که پرچمدار جدید نوکیا به‌صورت پیش‌فرض دارای اندروید اوریو نخواهد بود.

بد نیست بدانید نوکیا ۹ Pureview احتمالا تنها نوکیای حال حاضر در رویداد MWC نبوده و کمپانی سازنده برنامه دارد تا از نوکیا 8.1 پلاس و مدل 2019 گوشی نوکیا 6 رونمایی کند.

تصاویر نوکیا 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Titan007
    Titan007 | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    پشتش شبیه چشم رتیل شده

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    دیگه دارن ع** دوربین و در میارن..

مطالب پیشنهادی