ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ جدید توییتر لایک و ریتوییت‌های کاربران را ناپدید می‌کند

باگی در توییتر باعث بهم ریختن تعداد لایک‌ها، ریتوییت‌ها و نوتیفیکیشن ها می‌شود. طبق گزارش‌هایی که از سمت کاربران توییتر منتشر شده، تعداد لایک‌ها و ریتوییت‌ها به شدت دچار نوسان شده و بسیار کمتر از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

باگی در توییتر باعث بهم ریختن تعداد لایک‌ها، ریتوییت‌ها و نوتیفیکیشن ها می‌شود.

طبق گزارش‌هایی که از سمت کاربران توییتر منتشر شده، تعداد لایک‌ها و ریتوییت‌ها به شدت دچار نوسان شده و بسیار کمتر از حد معمول است. در این میان بعضی از کاربران این شبکه اجتماعی به خود توییتر برای حذف لایک‌ها و ریتوییت‌ها مظنون شده‌اند.

برای مثال یکی از کاربران اعلام کرده تعداد ریتوییت‌های توییت اخیر او از ۱۲۰۰ بار به ۵۰۰ رسیده و حال دوباره به بیشتر از هزاربار افزایش پیدا کرده. البته مورد بالا تنها گزارش در مورد رفتار عجیب توییتر طی روز گذشته نیست و کاربر دیگری ادعا می‌کند که تعداد لایک‌ها و ریتوییت‌های او ناگهان به یک دهم رقم قبلی رسیده است.

توییتر

یکی دیگر از کاربران می‌گوید بعد از آن که نوتیفیکیشن لایک و ریتوییت‌های زیادی را دریافت کرده، ناگهان همه آن‌ها حذف شده‌اند. ظاهرا این مشکل در مورد بخش منشن توییت‌ها هم وجود دارد و بعضی از کاربران گزارش ناپدید شدن منشن‌های توییت خود را داده‌اند. لازم به ذکر است این مشکل محدود به منطقه خاصی نشده و کاربران توییتر از سرتاسر دنیا از جمله ایران آن را تجربه کرده‌اند.

توییتر تایید کرده این اتفاقات همگی ناشی از یک باگ از داخل این شبکه اجتماعی هستند که به‌زودی رفع خواهد شد. در صورت تغییر وضعیت و انتشار اطلاعات جدید در رابطه با این موضوع آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آیا شما نیز با چنین مشکلی روبرو شده‌اید؟ وضعیت خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی