ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تخفیف ویژه سایپا به مشتریانی با موعد تحویل بهمن و اسفند + جدول

به روز رسانی: آخرین تخفیف ها و شرایط فروش محصولات سایپا تمامی مشتریان گروه خودروسازی سایپا که موعد تحویل خودروهای آنها بهمن و اسفندماه سال جاری است مشمول تخفیف ویژه این شرکت خواهند شد. دکتر ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۴

به روز رسانی: آخرین تخفیف ها و شرایط فروش محصولات سایپا

تمامی مشتریان گروه خودروسازی سایپا که موعد تحویل خودروهای آنها بهمن و اسفندماه سال جاری است مشمول تخفیف ویژه این شرکت خواهند شد.
دکتر بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با اعلام این خبر گفت: تمامی مشتریان این گروه خودروسازی که موعد تحویل خودروهای آنها بهمن ماه و اسفندماه سال جاری است مشمول تخفیف ویژه این شرکت خواهند شد. بابایی ادامه داد: با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تمامی مشتریان شرکت با موعد تحویل بهمن ماه 20 درصد و مشتریان با موعد تحویل اسفندماه 15 درصد تخفیف ویژه دریافت خواهند کرد. به گفته نماینده ویژه مدیرعامل سایپا تمام مشتریان با موعد تحویل بهمن و اسفندماه 97 می توانند با تکمیل وجه تا پایان سال از این تخفیف ویژه بهره مند شوند.
همچنین با توجه به مشکلات موجود در حوزه شماره‌گذاری و عدم امکان تخصیص خودرو با مدل 98 در شرایط فعلی تا روزهای پایانی سال، امکان به تعویق انداختن فاکتور در سامانه فروش فعال است. لذا آن دسته از مشتریان محترم (محصولات سایپا و زامیاد) که تمایل به دریافت خودرو با مدل 98 دارند میتوانند از این امکان استفاده نمایند.
بدیهی است سود تاخیر به مشتریان مذکور تعلق نخواهد گرفت.
در ادامه نیز می توانید لیست قیمت حاشیه بازار محصولات این گروه خودروسازی ویژه بهمن ماه 97 را مشاهده کنید.

سایپا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arian2018
    arian2018 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    داستانی که ساختن این طوریه: کارخانه اولش با بهانه الکی حداقل 30درصد گران کرد. بعدش بازار از قیمت کارخانه بیشتر شد. مجدادا کارخانه این بار با فرمول 5درصد زیر قیمت بازار بازم گران کرد. بازار هم بازار هم دوباره جهش قیمتی داشت . این طوری تا تابستان 98 پراید به 50م و تیبا به 60م می رسد. در ضمن من خودم از پیش ثبت نام خرید انصراف دادم. و پولی که دادیم هم 3ماه دیگه میدن. کلا بایداز این دوتاخودرو ساز خرید نکرد.یک جوری قرار داد و شرایط را بستن که همه جوره نفع ببرند.خدا ازشان نگذره

مطالب پیشنهادی