ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Y6 پرو 2019
تکنولوژی

هواوی Y6 پرو 2019 با چیپست هلیو A22 رونمایی شد

هواوی به تازگی از گوشی اقتصادی و میان رده‌ی جدید خود در فیلیپین رونمایی کرد. این گوشی در کنار دیگر تلفن‌های اقتصادی یعنی Realme C1 و شیائومی ردمی Go در این کشور معرفی شده و ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

هواوی به تازگی از گوشی اقتصادی و میان رده‌ی جدید خود در فیلیپین رونمایی کرد. این گوشی در کنار دیگر تلفن‌های اقتصادی یعنی Realme C1 و شیائومی ردمی Go در این کشور معرفی شده و Y6 پرو 2019 نام دارد.

این گوشی دارای چیپست هلیو A22 مدیاتک همراه با پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای است که یک دوربین پشتی و نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد داشت. نکته‌ی قابل توجه عدم وجود حسگر اثر انگشت در این تلفن هوشمند است. به ادعای هواوی نمایشگر این گوشی حدود ۸۷ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده که به معنای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی قابل قبولی است.

سرعت پردازش پردازنده‌ی چیپست هلیو A22 به ۲ گیگاهرتز خواهد رسید و از پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue GE8300 بهره‌مند شده است. چیپ ساخته شده توسط مدیاتک ۳ گیگابایت رم را همراهی می‌کند و دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. هواوی همچنین پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD تا ۵۱۲ گیگابایت حجم را نیز فراهم کرده است.

هواوی Y6 پرو 2019

این گوشی اقتصادی از ویژگی SuperSound بهره مند شده که به ادعای هواوی قادر است 6 دسی بل صدای بیشتری ارائه کند و می‌تواند یک اسپیکر قابل حمل برای صاحبانش باشد. لازم به ذکر است که این گوشی از ویژگی سیستم تشخیص چهره برای قفل گشایی از گوشی هم برخوردار شده که برای یک گوشی اقتصادی می‌تواند قابل توجه باشد.

دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل نصب شده در گوشی هواوی Y6 پرو ۲۰۱۹ از رابط کاربری EMUI 9.0 استفاده می‌کند که بر اساس اندروید Pie طراحی شده است. همچنین باتری این گوشی ۳۰۲۰ میلی آمپرساعت خواهد بود که از طریق پورت میکرو USB شارژ می‌شود.

گوشی هواوی Y6 پرو ۲۰۱۹ در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار می‌آید و قیمتی حدود ۱۳۵ دلار خواهد داشت. پیش فروش‌ها از ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود اما این گوشی به طور رسمی از تاریخ ۴ اسفند ماه وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی