ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی های سونی اکسپریا 10 و 10 پلاس جایگزین میان رده‌های XA می‌شوند

سونی برای دسته بندی گوشی‌های خود حدودا سه سال پیش تصمیم گرفت تا در نام گذاری تلفن‌های هوشمند خود از عنوان «اکسپریا X» استفاده کند. از آن زمان به بعد پرچمداران خود را تحت عنوان ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

سونی برای دسته بندی گوشی‌های خود حدودا سه سال پیش تصمیم گرفت تا در نام گذاری تلفن‌های هوشمند خود از عنوان «اکسپریا X» استفاده کند. از آن زمان به بعد پرچمداران خود را تحت عنوان XZ و میان رده‌های خود را تحت عنوان XA به بازار عرضه می‌کرد. حالا بر اساس ادعای یکی از افشاگران توییتری شرکت ژاپنی ممکن است به زودی روند دیگری را پیش بگیرد.

سونی به جای عرضه کردن تلفن‌های هوشمند میان رده‌ی جدید خود تحت عناوین اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا، قصد دارد از نام‌های ساده تر سونی اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس استفاده کند.

اکسپریا 10

می‌توان انتظار داشت که هر دو گوشی میان رده‌ی سونی از نمایشگر‌های بلندقامت با نسبت ابعاد ۲۱ به ۹ و حاشیه‌های بسیار اندک بهره‌مند شوند که در ضلع پایینی بدون حاشیه باشد. از رندر‌های قبلی می‌شد به بدنه‌ی شیشه‌ای و دوربین دو گانه در عقب گوشی پی برد.

این گوشی‌ها از چیپست کوالکام اسنپدراگون 660 بهره‌مند هستند و هر دوی آن‌ها دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند بود. سیستم عامل اندروید 9 از ابتدای کار روی این تلفن‌های هوشمند نصب شده است.

به احتمال زیاد اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس در تاریخ ۶ اسفند ماه به صورت رسمی در کنار پرچمدار ژاپنی یعنی اکسپریا XZ4 رونمایی خواهند شد. به احتمال زیاد سونی به زودی تغییر نام پرچمداران خود را نیز اعلام خواهد کرد.

به این معنی که احتمالا به زودی دیگر برای نمایش پرچمداران خود از برند XZ در ابتدای نام آن‌ها استفاده نمی‌کند. از گمانه زنی‌ها اینطور به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید سونی به جای XZ4 تحت عنوان 10Z عرضه شود.

علاوه بر این‌ها شرکت ژاپنی جدیدا در تیزر‌های خود گوشی XZ4 (فعلا به صورت رسمی باید منتظر این عنوان باشیم) را با رنگ‌های بنفش به نمایش درآورده است و می‌توان انتظار داشت که یکی از رنگ‌های اصلی پرچمدار بعدی سونی بنفش باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی