ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه Metro: Exodus منتشر شد؛‌ اینک آخرالزمان [تماشا کنید]

چند ساعتی از عرضه Metro: Exodus گذشته و به همین مناسبت تریلر جدیدی از این بازی را شاهد هستیم. طی Metro: Exodus آرتیوم و همراهانش سفری طولانی را برای پیدا کردن مکانی مناسب برای زندگی ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

چند ساعتی از عرضه Metro: Exodus گذشته و به همین مناسبت تریلر جدیدی از این بازی را شاهد هستیم.

طی Metro: Exodus آرتیوم و همراهانش سفری طولانی را برای پیدا کردن مکانی مناسب برای زندگی آغاز می‌کنند و همین قضیه باعث شده طی این نسخه به محیط‌های به شدت متنوع‌تری نسبت به قسمت‌های گذشته سر بزنیم.

داستان Metro: Exodus طی یک سال کامل روایت خواهد شد و بنابراین طی بازی به مناطق مختلفی سفر خواهیم کرد که هر کدام از آن‌ها پوشش طبیعی مخصوص به خودشان را داشته و در یک شرایط آب و هوایی خاص به سر می‌برند.

مانند گذشته، بخش زیادی از زمان شما در این بازی طی مبارزه با انسان‌ها و موجودات جهش یافته سپری خواهد شد. تنوع دشمنان بازی نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و انسان‌ها نیز از هوش مصنوعی پیچیده‌تری نسبت به قبل بهره می‌برند.

همزمان با انتشار بازی، روز چهارشنبه هفته‌ای که گذشت نمرات سایت‌ها و مجلات معتبر به Metro: Exodus منتشر شد که نشان می‌دهد این بازی تا حد زیاد توانسته از پس انتظارات طرفداران سری مترو بر بیاید. البته هنوز هم بسیاری از کاربران از انتشار انحصاری نسخه پی سی این بازی روی فروش اپیک گیمز عصبانی هستند.

بازی Metro: Exodus هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. پیش از این هم تریلرهای جذاب دیگری از این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی