ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: بازی آمیرزا برای آیفون منتشر شد

با وجود اینکه استودیوی نردبان اندیشه فردا برنامه داشت آمیرزا برای آیفون را تا پایان فصل تابستان منتشر کند اما نسخه iOS بازی با تاخیرهای پیاپی مواجه شد و حالا بعد از چند ماه بالاخره ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

با وجود اینکه استودیوی نردبان اندیشه فردا برنامه داشت آمیرزا برای آیفون را تا پایان فصل تابستان منتشر کند اما نسخه iOS بازی با تاخیرهای پیاپی مواجه شد و حالا بعد از چند ماه بالاخره دارندگان آی‌دیوایس‌ها هم می‌توانند این بازی را دانلود کنند؛ آمیرزا ساعاتی پیش در فروشگاه سیب‌اپ انتشار یافت.

مشابه نسخه اندروید در اینجا نیز هر مرحله حروفی به بازیکن داده می‌شود و او باید با انتخاب آن‌ها کلمات منطقی بسازد؛ انگشت خود را به ترتیب بین حروف کشیده و اسم‌هایی به وجود می آورید. البته در این بین کلمه‌های دیگری حضور دارند که به عنوان «کلمات اضافی» شناخته می‌شوند و بعد از یافتن تعداد معینی از آن‌ها سکه می‌گیرید.

با توجه به توییت صفحه اصلی بازی، ظاهرا عرضه آمیرزا برای آیفون تنها برنامه کنونی استودیوی نردبان اندیشه نبوده و آن‌ها به زودی بزرگترین آپدیت این عنوان را منتشر می‌کنند. در صحبت‌هایی که با استودیوی سازنده داشتیم، در این بروزرسانی قرار است بخش آنلاین به همراه یک حالت گیم‌پلی جدید را برای آمیرزا شاهد باشیم.

دانلود بازی آمیرزا برای آیفون

یک سال از عرضه آمیرزا می‌گذرد و بازی هنوز با ۳ میلیون نصب فعال در کافه‌بازار، محبوب‌ترین عنوان ایرانی این مارکت اندرویدی است؛ از هیاهوی اولیه دیگر خبری نیست ولی همین آمیرزای کم سر و صداتر هم آن‌قدر بین کاربران داخلی محبوبیت دارد تا همچنان کسی نتواند آخرین ساخته نردبان اندیشه را از تخت سلطنتش پایین بیاورد.

حالا با انتشار آمیرزا برای ایفون باید ببینیم بازی در این پلتفرم به چه موفقیتی می‌رسد. بد نیست بدانید آمیرزا توانست بهترین بازی سال ۹۶ از دیدگاه کاربران کافه بازار لقب بگیرد و در لیست برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی ۹۶ دیجیاتو نیز رتبه هجدهم را به دست آورد. دیجیاتو در بخشی از نقد خود از بازی نوشت:

بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، این استودیوی حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است. ساخته جدید آن‌ها هر چند در بخش گیم‌پلی خلاقیت‌های کمی دارد ولی به خاطر استفاده فوق العاده از پتانسیل‌های حروف ایرانی و معماهای گوناگونش یکی از جذاب‌ترین عناوین ایرانی به شمار می‌رود.

آمیرزا

آمیرزا

سازنده: نردبان اندیشه فردا قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 81.18 / 35.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی