ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سوپر اسپرتی از باواریا بر می خیزد؛ منتظر سوپر اسپرت 700 اسب بخاری بی ام و باشید

از گذشته تا به حال محصولات بی ام و به کارایی فوق اعاده و اسپرت بودن مشهور هستند؛ حال اگر نشان M نیز در کنار محصولات بی ام و قرار گیرد آن ها را تبدیل ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

از گذشته تا به حال محصولات بی ام و به کارایی فوق اعاده و اسپرت بودن مشهور هستند؛ حال اگر نشان M نیز در کنار محصولات بی ام و قرار گیرد آن ها را تبدیل به کابوس شبانه همه خودروسازان می کند. اما به عقیده بسیاری از خودرو دوستان جای یک سوپر کار در سبد محصولات این شرکت خالی است. مدیران بی ام و گفته اند که اگر کمی به آنها زمان بدهیم بعد از معرفی سری M8 Coupe خودروی جدیدی معرفی خواهند کرد که از سری 8 بهتر خواهد بود. در واقع گفته می شود این خودرو هیبرید که لباس اسپرتی به تن دارد به صورت غیرمستقیم جایگزین i8 خواهد بود.بی ام و

اما این بار دیگر شاهد موتور سه سیلندر برای این خودرو هیبرید نیستیم زیرا بی ام و برنامه بلند پروازانه تری برای این خودرو دارد. موتور 1.5 لیتری جای خود را به یک موتور بزرگتر خواهد داد که به احتمال زیاد 6 سیلندر بوده و از بدنه فیبر کربنی بهره خواهد برد.
تمام ویژگی های گفته شده از بنیان با مدل های i8 کنونی متفاوت است که این احتمال که خودروی بعدی نسل دوم i8 نیست را قوت می بخشد.

طبق خبر هایی که تاکنون منتشر شده است این خودرو هیبرید توانایی تولید بیش از 700 اسب بخار را به کمک موتور برقی و درون سوز خود خواهد داشت که با قیمت 147500 دلار یعنی قیمت پایه i8 کوپه روانه بازار می شود. به نظر می رسد این خودرو پرچمدار بی ام و در لاین M Performance بوده و تولید محدودی نیز داشته باشد. عنوان رقیب اصلی Acura NSX که قیمت پایه و حدودی 185 هزار دلاری دارد را نیز به احتمال زیاد این خودرو از آن خود خواهد کرد.

با توجه به اینکه بی ام وی تا حدودا 4 سال دیگر برای سری M برنامه چیده ما تا سال 2023 این خودرو را نخواهیم دید. بی ام برنامه دارد تا در کنار معرفی سری 8 کانورتیبل و گرن کوپه برای اولین بار X3 M و X4 M  را نیز معرفی کند . در حال حاضر نیز آنها مشغول کار بر روی M2 CS هستند تا مدلی جذاب تر برای سری 2 کنونی معرفی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی