ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه در اسنپ کیو برنده شویم؟

در کنار هر رقابتی که به وجود می‌آید، روش‌ها و تکنیک‌هایی هم از راه می‌رسند که به مخاطبان آموزش می‌دهند تا چگونه برنده این رقابت‌ها بشوند. یکی از مسابقه‌هایی که این روزها خیلی‌ها را درگیر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۲

در کنار هر رقابتی که به وجود می‌آید، روش‌ها و تکنیک‌هایی هم از راه می‌رسند که به مخاطبان آموزش می‌دهند تا چگونه برنده این رقابت‌ها بشوند. یکی از مسابقه‌هایی که این روزها خیلی‌ها را درگیر خودش کرده، «اسنپ کیو» (SnappQ) جدیدترین اپلیکیشن گروه اسنپ است که به برندگانش پول نقد هدیه می‌دهد. در این مقاله نگاهی به نکات کنکوری و چند ترفند اسنپ کیو انداخته‌ایم تا شانس برنده شدن‌تان در این مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی را بیش از پیش افزایش بدهید.

چند نفره بازی کنید

سوالات اسنپ کیو از موضوعات مختلفی تشکیل شده است. شاید ادبیات‌تان خوب باشد اما اطلاعات سینمایی‌تان پایین باشد یا دنیای آی تی را خوب بشناسید ولی با ورزش میانه‌ای نداشته باشید. به همین دلیل اگر آدم‌های مختلف را با علایق و دانش‌های مختلف کنار هم جمع کنید، احتمال اینکه بتوانید به تمام سوال‌ها (که معمولا ۱۲ تست هستند) پاسخ درست دهید، خیلی بالا می‌رود. سوال‌های اسنپ کیو سخت نیستند ولی گستردگی موضوعی دارند. از سوی دیگر اگر ۶ نفره بازی کنید احتمال برنده شدن‌تان بالای ۹۰ درصد می‌رود. در این صورت می‌توانید گزینه سوالاتی را که نمی‌دانید بین جمع تقسیم کنید.

سوالات اول نکته انحرافی ندارند

روند سوال‌های اسنپ کیو از آسان به سخت است. دو سوال اول جواب کاملا بدیهی دارند و سوال‌های سوم تا پنجم نیز بسیار ساده‌اند. بنابراین اگر گزینه بدیهی دیدید، فکر نکنید که نکته انحرافی دارد. اولین چیزی که به ذهن‌تان رسید را در سوال‌های یک تا پنج بزنید.

جان اضافه را فراموش نکنید

برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به دوازده سوال پاسخ درست دهید و حتی یک پاسخ اشتباه بازیکن را از بازی حذف می‌کند. اما اسنپ کیو این شانس را به شرکت‌کنندگان داده که بتوانند با وجود اشتباه به بازی برگردند. برای برگشت به بازی باید «جون اضافه» داشته باشید.

ترفند اسنپ کیو

بنابراین قبل از بازی مطمئن شوید که جون اضافه دارید. برای به دست آوردن جون اضافه باید دوستان‌تان را به بازی دعوت کنید. هرکسی که از کد معرف شما برای ثبت نام در اسنپ کیو استفاده کند به شما و او یک «جون اضافه» تعلق می‌گیرد.

البته این کار را از چند روز قبل انجام دهید چون کسی که با کد معرف شما ثبت نام کرده باید حداقل یک بار در اسنپ کیو بازی کرده باشد. اما یک راه دیگر برای به دست آوردن جون اضافه، خریدن آن است.

در اپلیکیشن اسنپ کیو به تازگی این امکان فراهم شده که شرکت‌کنندگان بتوانند در ازای پرداخت پول جون اضافه دریافت کنند.

جستجو کنید!

برای پاسخ به سوالات اسنپ کیو تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید. اسنپ کیو این زمان را انتخاب کرده تا احتمال سرچ در گوگل به صفر برسد اما اگر چند نفره بازی کنید و یک نفر فقط وظیفه جستجو کردن را به عهده بگیرد، می‌توانید به بسیاری از سوال‌ها جواب دهید. برای این کار کافیست کلیدواژه‌های اصلی سوال را در گوگل جستجو کنید. معمولا در نتایج اول پاسخ سوال را دریافت می‌کنید.

سوالات اسنپ کیو

البته این موضوع برای همه سوال‌های اسنپ‌کیو صدق نمی‌کند، چون بعضی سوال‌ها قابل جستجو نیستند. با این حال می‌شود به عنوان یک راهنمایی کوچک به آن نگاه کرد.

اطلاعات روزتان را تقویت کنید

اسنپ کیو یک مسابقه اطلاعات عمومی است. اما اطلاعات عمومی اسنپ کیو شاید آن چیزی نباشد که انتظار دارید. بسیاری از سوال‌های این مسابقه اینترنتی از اطلاعات روز هستند، نه آن‌هایی که در مدرسه و دانشگاه خوانده‌ایم. مثلا سعی کنید که مدیرعامل‌های شرکت‌های معروف دنیا و همچنین محصولات‌شان را بشناسید، با اطلاعات روز تکنولوژی و نرم‌افزارها آشنا شوید، درباره بازیگران و کارگردانان فیلم‌ها و سریال‌های جدید بخوانید و اطلاعات فوتبالی و ورزشی‌تان را به خصوص درباره شخصیت‌ها تقویت کنید. کتاب‌های پرفروش و تازه‌های نشر دنیا را نیز از قلم نیاندازید.

اسنپ کیو

اسنپ کیو

سازنده: اسنپ کیو قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 19.58 / 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Note My Name
    Note My Name | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    آقا خواستین ثبت نام کنین دریابید منو ??
    Rasool_razavi

  • Titan007
    Titan007 | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    چگونه اینقدر تبلیغ اسنپ میکنید؟!!

    • abbasalim
      abbasalim | ۲ اسفند ۱۳۹۷

      با گرفتن پول

  • Ali1988
    Ali1988 | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    مسابقه جالبیه. من تا الان نزدیک صد تمن برنده شدم. واریز هم کردن.

مطالب پیشنهادی