ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس
تکنولوژی

مقایسه سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس با دیگر پرچمداران

امروز سامسونگ از تازه‌ ترین کهکشانی ‌های خود رونمایی کرد و مشخص شد که این پرچمداران قرار است چه قابلیت‌هایی داشته باشند. بر اساس لیست رسمی منتشر شده، گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس قرار است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۱

امروز سامسونگ از تازه‌ ترین کهکشانی ‌های خود رونمایی کرد و مشخص شد که این پرچمداران قرار است چه قابلیت‌هایی داشته باشند. بر اساس لیست رسمی منتشر شده، گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس قرار است به چیپست‌های اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ مجهز شوند و یک آرایه دوربین سه گانه نیز برای آنها در نظر گرفته شده.

از دیگر ویژگی‌های تازه‌ی این پرچمداران می‌توان به پشتیبانی از قابلیت شارژ معکوس سریع و نسل جدید وای فای اشاره نمود. برای مثال سرعت شارژ معکوس گلکسی اس 10 دو برابر میت ۲۰ پرو است. در ابتدا به مقایسه گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ با نسل قبلی آنها می‌پردازیم:

مقایسه گوشی های جدید سامسونگ با گوشی‌های نسل قبلی این شرکت

با معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ، برای بسیاری از کابران سوال پیش می‌آید که این گوشی ها جز همراه داشتن نام برند سامسونگ، در مقایسه با دیگر پرچمداران چه حرفی برای گفتن دارند. به همین دلیل سعی کردیم با قرار دادن مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس کنار پرچمداران رقیب، کاربران دیجیاتو را در انتخاب بهترین گزینه برای خرید یاری کنیم.

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

با هم به جدول مقایسه پرچمداران سامسونگ، اپل، هواوی و شیائومی می‌پردازیم. سعی کردیم که در این جدول، نزدیکترین گزینه ها از لحاظ قیمت و کارآیی را انتخاب کنیم و به همین دلیل مجبور شدیم پرچمداران قدیمی و ضعیف برخی برند‌ها را نادیده بگیریم.

در ابتدا به مقایسه سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با دیگر پرچمداران می‌پردازیم:

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس
جدول مقایسه گلکسی اس 10 پلاس با دیگر پرچمداران هم رده

در جدول زیر نیز مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 در مقایسه با دیگر پرچمداران به چشم می‌خورد:

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس
جدول مقایسه گلکسی اس 10 با دیگر پرچمداران هم رده

حال پس از مشاهده این جدول، به نظر شما کدام گوشی بهترین گزینه برای خرید به حساب می‌آید؟ آیا در آینده پرچمداران سامسونگ درون سبد خرید شما جای خواهند گرفت یا خیر؟

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به خانواده پرچمدار گلکسی اس 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    nokia

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    قطعا واسه ما ایرانی ها سامسونگ و اپل هواوی بدرد نمیخوره ولی واسه اون های که پول دارن سامسونگ بهتره شما یه نگاه به پرچم دار ایفون بندازین اصلا تعجب میکنه ادم باتریش شبیه به گوشی های متوسط هست حافظه هم که سامسونگ دیگه ترکوند رم هم که بین این پرچم دار ها فقط سامسونگ رم ۱۲ داره بقیه ۸ هست

  • MATELF
    MATELF | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    با اختلاف بسیار فراوان شیاعومی

  • Tiger
    Tiger | ۲ اسفند ۱۳۹۷

    شیائومی می 9 ارزون تر از همشونه و مشخصات سخت افزاری اش هم به بقیه خیلی نزدیک تره و برای ما ایرانی ها با این وضع دلار بهترین گزینه انتخابی است.

مطالب پیشنهادی