ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات احتمالی دوربین‌های هر ۳ مدل هواوی پی 30 مشخص شد

ظاهرا هواوی پی 30 پرو به اولین گوشی این کمپانی با دوربین چهارگانه تبدیل خواهد شد. روز گذشته ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی تصویری را در شبکه اجتماعی وبیو منتشر کرد که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

ظاهرا هواوی پی 30 پرو به اولین گوشی این کمپانی با دوربین چهارگانه تبدیل خواهد شد.

روز گذشته ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی تصویری را در شبکه اجتماعی وبیو منتشر کرد که حاوی اطلاعاتی در مورد محصولی است که تصویر با آن گرفته شده بود. در گوشه این تصویر به نام هواوی پی 30 پرو و دوربین ۴ گانه لایکا اشاره شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که در این گوشی باید منتظر سه لنز دوربین بوده و البته هنوز مشخص نیست که کاربرد دقیق لنز چهارم چیست. پیش‌بینی می‌شود که لنز ذکر شده برای تنظیم میزان زوم یا میدان دید وسیع‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.

در همین راستا، کمپانی اسپیگن که به خاطر ساخت کیس محافظ شناخته می‌شود، تصاویری را منتشر کرده که جزییات بیشتری را در مورد مدل لایت این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر بالا می‌بینید، حتی مدل ارزان قیمت سری پی 30 از دوربین سه گانه بهره برده و سنسور اثر انگشت آن هم در پشت دستگاه تعبیه شده است.

البته انتظار می‌رود که حسگر اثر انگشت پی 30 و پی 30 پرو در زیر نمایشگر این محصولات قرار بگیرد. جدا از این‌ها، در این تصاویر می‌توان به حضور حفره قطره‌ای شکل دوربین جلوی هواوی پی 30 لایت پی برد.

هواوی پی 30

در ضمن، با توجه به تصویر بالا می‌توان فهمید که جای فلش LED در سه مدل مختلف پی 30 متفاوت بوده و ظاهرا تنها مدل پرو این محصول از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. در نهایت، باید منتظر پشتیبانی پی 30 از جک ۳.۵ میلی متری هدفون و خروجی USB-C باشیم. در ضمن احتمال می‌رود که مد لایت این گوشی از چیپست میان رده کایرین 710 استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی