ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه مطمئن شویم زامبی‌های Resident Evil 2 کاملا مرده‌اند؟

بیست سال از کابوس دیوانه‌واری که زامبی های رزیدنت اویل ۲ برایمان ساختند می‌گذرد. این غیبت طولانی کاری کرد که فکر کنیم دیگر خبری از این موجودات لعنتی نیست اما آن‌ها برگشتند. البته این یک ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

بیست سال از کابوس دیوانه‌واری که زامبی های رزیدنت اویل ۲ برایمان ساختند می‌گذرد. این غیبت طولانی کاری کرد که فکر کنیم دیگر خبری از این موجودات لعنتی نیست اما آن‌ها برگشتند. البته این یک بازگشت معمولی و پیش پا افتاده نبود و حالا در بازسازی رزیدنت اویل ۲ زامبی‌هایی داریم که نمی‌شود به راحتی با آن‌ها سرشاخ شد.

زامبی‌های رزیدنت اویل ۲، جدای از اینکه تعدادشان کم نیست انگار طوری طراحی شده‌اند که قرار نیست به این راحتی‌ها با فرو رفتن یکی دو گلوله ناقابل در جمجمه‌شان غزل خداحافظی را بخوانند. نه، آن‌ها آنقدر زنده می‌شوند تا دیگر هیچ گلوله‌ای برای گذاشتن در خشاب سلاح کمریتان نداشته باشید.

به بیان دیگر، هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از افتادن یک زامبی روی زمین دیگر از جایش بلند نشود. با این حال با کمی دقت، پس از مدتی می‌فهمید که جسد کدام یک از زامبی‌‌های رزیدنت اویل ۲ بی‌آزارند و کدام یک بلای جان. اما اگر در حال تجربه بازی‌ هستید و هنوز نتوانسته‌اید الگویی برای تشخیص زامبی‌های مرده از زنده پیدا کنید، حتما ادامه این متن را با دقت بخوانید.

ادامه این مقاله را در ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی