ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در انتظار تجربه دوباره کدام از بازی‌های Wii U روی سوییچ هستیم؟

نینتندو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی فراز و نشیب زیادی را طی کرده تا به جایگاه فعلی خود برسد. عرضه کنسول‌هایی که در برآورده کردن انتظارات طرفداران ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۰

نینتندو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی فراز و نشیب زیادی را طی کرده تا به جایگاه فعلی خود برسد. عرضه کنسول‌هایی که در برآورده کردن انتظارات طرفداران موفق نبودند از جمله عواملی بودند که موجب شدند مسیر رو به رشد این کمپانی نام‌دار ژاپنی هرازگاهی با دست اندازهایی بزرگ و کوچک همراه شود.

می‌توان یکی از این دست اندازها را Wii U دانست. کنسولی که با هدف ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی‌های ویدیویی وارد میدان شد اما در رقابت با کنسول‌های وقت خود یعنی ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ موفق نبود و نتوانست انتظارات کاربران خود را برآورده کند. فقدان بازی‌های مولتی‌پلتفرم و تکیه بر عناوین انحصاری یکی از مهم‌ترین دلایلی بود که درنهایت به شکست Wii U منتهی شد. شاید در نگاه اول این مسئله قابل جبران به نظر برسد، اما محدودیتهای Wii U و عدم برنامه ریزی مناسب نینتندو باعث شد که تنها تعداد محدودی از کاربران به سراغ این کنسول رفته و آن را خریداری کنند.

شکست یک کنسول به معنی وجود نداشتن بازی‌های فوق العاده برای آن نیست. بسیاری از کاربران به خاطر هین مشکلات پیش آمده قید خرید Wii U را زدند و به سادگی برخی از برترین بازی‌های ویدیویی منتشر شده روی این کنسول را از دست دادند. بازی‌هایی که اگر روی کنسول جدید و موفق نینتندو یعنی سوییچ منتشر شوند، توسط کاربران زیادی دیده می‌شوند و افراد بیشتری فرصت تجربه آنان را پیدا می‌کنند.

Wii U

خوشبختانه نینتندو نشان داده است که به این مسئله واقف است و این عناوین را فراموش نکرده است. پورت اخیر Captain Toad: Treasure Tracker برای سوییچ نشان می‌دهد سکوت نینتندو در خصوص پورت بازی‌های Wii U برروی سوییچ به معنی فراموش کردن آن نیست و در آینده شاهد گسترده شدن این عناوین خواهیم بود.

اما درمیان حجم بالای بازی‌های منتشر شده برای Wii U کدام بازی‌ها ارزش پورت شدن برروی سوییچ را دارند؟ جِرمی پریش (Jeremy Parish) نویسنده وبسایت هولیگان لیستی شامل ۱۰ بازی از این عناوین را منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

لازم به ذکر است بسیاری از عناوین نام برده در این لیست بصورت انحصاری برروی Wii U عرضه شده‌اند. درواقع نبود پلتفورم ثانویه برای تجربه این بازی‌ها اولین دلیلی است که خواهان پورت شدن آنان برروی نینتندو سوییچ هستیم.

Xenoblade Chronicles X


تاریخ انتشار: 2015

سازنده: Monolith Soft

اگر یکی از طرفداران بازی‌های جهان باز با المان‌های نقش آفرینی هستید، کنسول‌های دستی نینتندو به خوبی شما را به خواسته‌تان می‌رسانند. نسخه پورت شده Xenoblae Chronicles برای کنسول New 3DS عرضه شده است و تیم سازنده بازی همچنان با ارائه بروزرسانی‌های متعدد از نسخه سوییچ بازی یعنی Xenoblae Chronicles 2 پشتیبانی می‌کنند.

اما چه بر سر قسمت میانی این دو بازی یعنی Xenoblae Chronicles X آمد؟ یک اسپین‌آف با داستانی کاملا غیرمرتبط که همچنان به عنوان یک عضو این خانواده تلقی می‌شود. بازی دارای سیستم مبارزات نیمه اتوماتیک، قابلیت گشت و گذار آزاد در محیط، ماشین‌ها و وسایلی با ابعاد بزرگ و... است که استفاده از آنان حکم محتوایی سرگرم کننده دارد و می‌تواند ساعت‌ها کاربران را سرگرم کند.

درحال حاظر بازی به عنوان یکی از گنجینه‌های مدفون شده در پیکر Wii U محسوب می‌شود. آیا برای آن دسته از طرفدارانی که Xenoblae Chronicles 2 و تمام بسته‌های الحاقی آن را برروی کنسول سوییچ تجربه کرده‌اند یک سرگرمی جذاب محسوب نمی‌شود؟

قطعا عرضه Xenoblae Chronicles X برروی سوییچ با موفقیت و استقبال گسترده طرفداران همراه است و این بازی را می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای پورت شدن محسوب کرد.

Scribblenauts Unmasked


تاریخ انتشار: 2013

سازنده: 5th Cell

یکی از معدود عناوینی که علاوه بر Wii U برروی پلتفورم‌های دیگری نظیر استیم و 3DS عرضه شد Scribblenauts Unmasked  نام دارد. ناشر بازی یعنی کمپانی وارنربراز تصمیم گرفت این بازی بصورت انحصاری و تنها برروی Wii U منتشر نشود تا فرصت داشته باشد مخاطبین بیشتری را جذب کند.

سری بازی‌های Scribblenauts درمورد نقاشی و نقاشی کشیدن نیستند، به همین خاطر نیازی به یک صفحه نمایش لمسی جهت تجربه آنان ندارید. شما کنترل شخصیتی به نام مکس‌وِل به دست شما داده می‌شود و وظیفه حل پازل‌ها و مشکلات دیگر شخصیت‌های حاضر در بازی به عهده شماست.

برای این کار یک دفترچه جادویی در اختیارتان قرار داده شده است که با ذکر نام اشیاء مختلف در آن می‌توانید آن را در دنیا احضار کنید. علاوه بر اشیاء، در نسخه Scribblenauts Unmasked ابرقهرمانان کمپانی DC نیز برای کمک گرفتن موجود هستند.

یکی از نکات جذاب درخصوص Scribblenauts این است که هر شی یا شخصیت احضار شده به دنیای بازی دارای تنظیمات مخصوص به خود است. با استفاده از این تنظیمات و تغییر آنان می‌توانید نحوه برخورد با دیگران یا عکس‌العمل آنان را تغییر دهید تا برای محیط مفید یا مضر باشند.

کمپانی وارنر Scribblenauts را فراموش نکرده است. جدیدترین قسمت از این بازی با نام Scribblenauts Showdown به زودی منتشر خواهد شد اما سبک بازی با آنچه تاکنون شناخته‌ایم متفاوت است و درواقع شاهد یک بازی با مینی‌گیم‌هایی مخصوص تجربه چند نفره است.

به همین خاطر بسیاری از طرفداران این سری بازی‌ها از آنچه در انتظارشان است راضی نیستند.در این شرایط احیا کردن یکی از نسخه‌های موفق بازی یعنی Scribblenauts Unmasked با عرضه مجدد آن برروی سوییچ می‌تواند اقدامی هوشمندانه باشد.

Yoshi’s Wooly World


تاریخ انتشار: 2015

سازنده: Good-Feel

جدیدترین قسمت از سری بازی‌های Yoshi که قرار است برروی نینتندو سوییچ منتشر شود تاخیر خورده و به سال بعد موکول شده است. حال نینتندو می‌تواند از مدت زمان پیش آمده استفاده کند و بهترین قسمت از این سری بازی‌ها را برروی کنسول Wii U تنها نگذارد.

Yoshi’s Woolly World این ارزش را دارد تا شانس دوباره‌ای برای تجربه شدن به دست علاقه‌مندان جدید پیدا کند. البته نسخه‌ای از بازی برروی 3DS عرضه شد اما نتوانست در جلب مخاطب موفق عمل کند و عملا عرضه آن برروی 3DS تغییر چشم گیری بر میزان دیده شدن بازی نداشت.

Woolly World بسیاری از مکانیزم‌های گیم‌پلی خود را از Yoshi’s Island و طراحی گرافیکی خود را از Kirby’s Epic Yarn الهام گرفته است. ظاهر بازی فوق العاده است و این طراحی زیبا موجب شده تا روح تازه‌ای در جسم سری بازی‌های Yoshi دمیده شود.

دنیای Woolly World به گونه‌ای طراحی شده است که انگار تمام محیط با استفاده از یک چرخ خیاطی و با پارچه و نخ دوخته شده است. این مسئله تنها یک ویژگی ظاهری نیست و جزئی از مکانیزم گیم‌پلی بازی نیز محسوب می‌شود.

حتی برخی مواقع می‌توانید با کشیدن یک نخ و باز کردن جای دوخت از رازهای پنهان شده در زیر آن‌ها پرده برداری کنید. توپ‌های نخی درون بازی نیز در مقایسه با تخم‌ مرغ‌های عناوین سابق Yoshi دارای تنظیمات و قابلیت‌های متفاوتی هستند که به جذابیت بازی افزوده است.

Kirby and the Rainbow Curse


تاریخ انتشار: 2015

سازنده: Hal Laboratory

Kirby and the Rainbow Curse نیز از ایده استفاده مستقیم از محیط جهت خلق ویژگی‌ها و مکانیزم‌های متنوع گیم‌پلی بهره می‌برد. این بار به جای استفاده از چرخ خیاطی و محیطی دوخته شده با پارچه و نخ، شاهد دنیایی هستیم که با استفاده از خمیر ساخته شده است.

طراحی چشمگیر و ظاهر زیبای Rainbow Curse قطعا یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت و موفقیت بازی است. اما استفاده صحیح از میراث Kirby: Canvas Curse که برروی کنسول DS ساخته شده بود و ادامه روند موفق آن در زمینه گیم‌پلی مهم‌ترین دلیل موفقیت Rainbow Curse است.

بجای استفاده از ویژگی‌های کلیشه‌ای سبک پلتفورمر یعنی دویدن و پریدن، در Rainbow Curse می‌بایست مسیری جهت عبور Kirby که مانند یک توپ بزرگ عمل می‌کند بسازید.

بسیاری از مکانیزم‌های استفاده شده در Rainbow Curse براساس قابلیت‌های کنسول Wii U ساخته شده‌اند که طبیعتا برروی سوییچ قابل استفاده نیستند. اما این مسئله موجب نمی‌شود تا تجربه آن برروی سوییچ غیرممکن باشد یا جذابیت لازم را نداشته باشد.

صفحه نمایش لمسی سوییچ می‌تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از این مکانیزم‌ها باشد و اگر در حال تجربه بازی روی حالت داک هستید، جوی‌کان‌های سوییچ می‌توانند وارد عمل شوند و برای برطرف کردن خلا وجود صفحه نمایش به کار گرفته شوند.

NES Remix 1 & 2


تاریخ انتشار: 2013

سازنده: IndiesZero

پیش از آنکه کنسول کوچک NES Classic Edition وارد بازار شود و طرفداران این کنسول بتوانند خاطرات خود را بوسیله آن مرور کنند، یک شبیه‌ساز 8 بیتی از آن برای Wii U منتشر کرده بود. این شبیه‌ساز که شامل مجموعه‌ای از مینی گیم‌های عناوین NES می‌شود NES Remix نام داشت.

این مجموعه چالش‌ها و مینی گیم‌ها تاحدودی ما را به یاد سری بازی‌های WarioWare می‌اندازد. با این تفاوت که همانند این بازی‌ها چالش‌ها و بازی‌ها بصورت رندوم اجرا نمی‌شوند و شما می‌توانید به دلخواه یکی را برای بازی انتخاب کنید.

چالش‌های پیش رویتان می‌توانند به سادگی پریدن از روی بشکه‌ها در Donkey Kong یا دشواری شکست دادن Meta Knight در Kirby’s Adventure باشند. جایزه‌ای که بازی برای کاربران تدارک دیده است تعداد ستاره‌هایی است که برحسب عمل کردتان در هر مرحله کسب می‌کنید. هدف بازی نیز جمع کردن ماکسیمم تعداد این ستاره‌هاست.

چالش‌های موجود در NES Remix ساده، سریع، سرگرم کننده و جذاب هستند. دقیقا همان محتوایی که می‌تواند به خوبی برروی سوییچ پیاده سازی شود و کاربران را برای چند ساعت سرگرم کند. به همین دلیل نینتندو NES Remix را روی کنسول دستی 3DS نیز منتشر کرد.

خصوصیات منحصر به فرد سوییچ می‌تواند در NES Remix حکم یک برگ برنده داشته باشد. اگر نینتندو کمی حوصله به خرج دهد و حتی بازی را با چالش‌ها یا مراحل بیشتری بروز رسانی کند زمینه مناسب برای استفاده مناسب از این خصوصیات نیز بوجود خواهد آمد و شاهد عنوانی با محتوای متنوع‌تر خواهیم بود.

Super Mario 3D World


تاریخ انتشار: 2013

سازنده: Nintendo EAD

با وجود تمام نکات مثبت و موفقی که Super Mario Odyssey به همراه دارد، وجود برخی خصوصیات و نکات مختلف در Super Mario 3D World موجب می‌شود تا همچنان این بازی را به عنوان یکی از برترین قسمت‌های این سری بازی محسوب کنیم.

اما اگر بخواهیم بزرگ‌ترین دلیل برای این ادعا را نام ببریم، باید به بخش مولتی‌پلیر Super Mario 3D World اشاره کنیم. فضایی مملو از حس رقابت، همکاری، هیجان و خوشنودی که موجب می‌شد کاربران مدت زمان زیادی را صرف تجربه آن کنند.

با 3D World نینتندو توانست فضای شلوغ و پرهیایوی New Super Mario Bros. را به دنیای سه بعدی بیاورد. هر یک از چهار شخصیت موجود در بازی قابلیت‌های خاص خود را دارند، برای مثال پرنسس پیچ می‌تواند در هوا شناور بماند یا روزالینا دارای قابلیت پرش دو مرحله‌ای است.

نینتندو تا جای ممکن ایده‌های جدید و جذاب خود را به بازی تزریق کرد، از اضافه کردن لباس‌ها و پوسته‌های قابل ارتقاء متنوع، پازل‌های چالش برانگیز، بخش چند نفره و باس فایت‌های متعدد به همراه جوایز مناسب.

برروی کنسول Wii U حضور همزمان هر چهار شخصیت برای انجام کار گروهی روی صفحه اجباریست. این درحالی است که برروی سوییچ کاربران می‌توانند با استفاده از اینترنت یک بخش چند نفره تمام عیار را بوسیله کنسول‌های خود تجربه کنند.

این مسئله موجب می‌شود تا استفاده از قابلیت‌های هر شخصیت و همچنین طرح ریزی استراتژی‌های مختلف با آزادی عمل بیشتری توسط کاربران انجام شود. یکی دیگر از خصوصیات جالب درخصوص 3D World معرفی شخصیت کاپیتان Toad است که در چند مرحله بازی شاهد حضور او بودیم.

حال که بازی Captain Toad: Treasure Tracker راه خود را به سمت سوییچ باز کرده است، شاید زمان مناسبی باشد تا نینتندو نقطه شروع این شخصیت را نیز روی سوییچ منتشر کند تا کاربران به خوبی با تاریخچه آن آشنا شوند.

The Wonderful 101


تاریخ انتشار: 2013

سازنده: PlatinumGames

فرضیه‌ای که درخصوص آثار Hideki Kamiya وجود دارد این است که این بازی‌ها به خوبی می‌توانند نظر منتقدان را جلب کنند و طرفداران پروپا قرص خود را راضی نگه دارند. اما درنهایت فروش ضعیفی کسب می‌کنند و یک شکست تجاری محسوب می‌شوند.

این سناریو دقیقا اتفاقی است که برای The Wonderful 101 رخ داد و به همین خاطر است که تقاضا می‌کنیم نسخه‌ای از آن برای سوییچ منتشر شود تا کاربران بیشتری فرصت تجربه آن را پیدا کنند.

توصیف The Wonderful 101 ساده است. مقداری از المان‌های عناوین اکشن را با استراتژی ترکیب کنید و به آن مقدار زیادی انرژی و حوادث مختلف اضافه کنید تا درنهایت یک بازی جذاب تولید شود. The Wonderful 101 به شدت از ابرقهرمانان آمریکایی / ژاپنی الهام گرفته و تلاش می‌کند تا کاربران را به کار گروهی دعوت کند.

کاربران کنترل گروهی از ارقهرمانان مانند Power Rangers را به عهده می‌گیرند. ماموریت‌های بازی عموما بر اساس نجات مردم از موقعیت‌های خطرناک مختلف و دعوت از آنان برای پیوستن به تیمتان است. این تیم قدرتمند و بزرگ با پیشروی در بازی با دشمنان و پازل‌های دشوار و چالش‌ برانگیزتری مواجه می‌شوند.

نسخه اصلی بازی به شدت بر ویژگی‌های گیم‌پد کنسول Wii U متکی بود، اما ویژگی‌های سوییچ به خوبی می‌توانند جایگزین شده و تجربه بهتری را به وجود بیاورند. حتی تجربه بازی روی سوییچ می‌تواند کار گروهی کاربران را نیز تحت تاثیر قرار داده و آن را بهبود بخشد.

خوشبختانه ناشر The Wonderful 101 به پورت بازی روی خوش نشان داده است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی رسمی آن برای سوییچ خواهیم بود.

Tokyo Mirage Sessions #FE


تاریخ انتشار: 2016

سازنده: Atlus

هنگامی که نینتندو و Atlus خبر از ساخت عنوانی با تلفیق Fire Emblem و Shin Megami Tensei دادند هیچکس نتوانست چنین محصولی را تصور کند. قطعا Tokyo Mirage Sessions چیزی نبود که طرفداران پروپا قرص Fire Emblem انتظار داشتند.

Tokyo Mirage Sessions هیچ شباهتی به دنیای Fire Emblem ندارد. وقایع بازی در نسخه مدرن توکیو اتفاق می‌افتد نه دوره‌ای کلاسیک و مدیوال مانند از آن. شخصیت‌های اصلی آن جوانان ژاپنی هستند، نه شوالیه‌ها و مبارزین قدرتمند. حتی سیستم گیم پلی بازی نیز متفاوت است و به جای یک عنوان استراتژی / نوبتی با یک سیستم کلاسیک بازی‌های نقش آفرینی / نوبتی مواجه هستیم.

درطرف مقابل دنیای بازی به خوبی با دنیای Shin Megami Tensei هم‌خوانی دارد. حتی وِردهایی نظیر Zio و Bufu که در Shin Megami Tensei با آنان آشنا شده بودیم نیز در این بازی حضور دارند. مسئله‌ای که تفاوت را ایجاد می‌کند عدم حضور دشمنان شیاطین مانندی است که جای خود را به دشمنانی وهم‌آلود از همان جنس داده‌اند.

مشکل اینجاست که این دشمنان جدید جلوه و ماهیت شیطانی دشمنان Shin Megami Tensei را ندارند. شما با استفاده از قابلیت جدید احضار کردن بازی می‌توانید برخی شخصیت‌های اصلی Fire Emblem مانند Marth و Lucina را نیز به بازی اضافه کنید.

Tokyo Mirage Sessions را می‌توان به عنوان برترین بازی نقش آفرینی کنسول Wii U معرفی کرد که از این حیث ارزش و اعتبار تجربه دوباره آن روی سوییچ بسیار بالاتر می‌رود.

اگر انتظار مواجهه با عنوانی شبیه Shin Megami Tensei یا Fire Emblem را نداشته باشید، Tokyo Mirage Sessions یک بازی فوق العاده و سرگرم کننده است که به خوبی می‌تواند کاربران زیادی را روی سوییچ سرگرم کند.

Pikmin 3


تاریخ انتشار: 2013

سازنده: Nintendo EAD

از مدتی قبل Shigeru Miyamoto نوید عرضه چهارمین قسمت از سری بازی‌های Pikmin را می‌دهد. این مسئله برای سومین قسمت از بازی نیز اتفاق افتاد و از مدتی پیش از معرفی شدن بازی Shigeru Miyamoto درخصوص عرضه بازی صحبت‌هایی را مطرح کرده بود.

به همین خاطر انتظارات از عرضه زود هنگام Pikmin 4 بسیار پایین است و این مسئله موجب می‌شود تا پورت شدن نسخه سوم بازی برای کنسول سوییچ تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن شود. Pikmin 3 را می‌توان به عنوان برترین قسمت از این سری بازی که تاکنون عرضه شده است نام برد.

داستانی جذاب، المان‌های متنوع ماجراجویی، آزادی عمل در بالا بردن استراتژی‌های مختلف و... از جمله عواملی هستند که این ادعا را تصدیق می‌کنند. وظایف شما در بازی ساده است. شما در نقش یک فضانورد وارد بازی می‌شوید و کنترل گروهی از مردان گیاه مانند را به عهده می‌گیرید که نحوه شناسایی و تفکیک آنان براساس رنگ بدنشان صورت میگیرد.

این موجودات عجیب به شما در جمع آوری مواد اولیه، نبرد با هیولاها و عبور از مراحل مختلف کمک کنند. همه چیز در Pikmin 3 با مقیاس بسیار کوچک یا مایکرو طراحی شده است. حتی شخصیت اصلی بازی و ارتش او نیز دارای جثه‌ای چند سانتیمتری هستند.

ماجراجویی بازی روی سیاره‌ای که به نظر نسخه‌ای پست اپوکالیپتیک از زمین محسوب می‌شود رخ می‌دهد. سری بازی‌های Pikmin در میان تمام بازی‌های ویدیویی بازی منحصر به فرد هستند و خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

همین مسئله موجب می‌شود تا تجربه نسخه سوم بازی برروی سوییچ در مدت زمان باقی مانده تا عرضه نسخه چهارم یه موقعیت مناسب برای نینتندو جهت پورت کردن آن برای سوییچ باشد.

The Legend of Zelda: The Wind Waker HD


تاریخ انتشار: 2013

سازنده: Nintendo EAD

عرضه The Legend of Zelda: Link's Awakening دلیل نمی‌شود تا دیگر عناوین این فرانچایز بزرگ نینتندو را فراموش کنیم. طرفداران نینتندو همواره فرصت تجربه یک زلدای جدید را غنیمت می‌شمارند و در میان تمام زلداهایی که روی Wii U منتشر شد، کدام یک بهتر از The Legend of Zelda: The Wind Waker HD تا دوباره روی سوییچ قابل بازی باشد؟

درواقع این بار می‌خواهیم پورتی دیگر را از یک پورت تجربه کنیم. The Wind Waker در سال 2002 برای کنسول گیم‌کیوب عرضه شده بود و نینتندو در سال 2013 تصمیم گرفت تا آن را روی Wii U بازسازی کرده و با نام The Wind Waker HD عرضه کند.

طراحی زیبا و کلاسیک بازی به همراه پتانسیل بالای آن برای قرار گیری روی یک کنسول دستی با صفحه لمسی موجب می‌شود تا از میان بازی‌های محبوب زلدا، باز هم خواستار پورت The Wind Waker روی سوییچ باشیم.


تصمیم گیرنده نهایی نینتندو است. ایده‌ها و انتظارات مطرح شده در این مقاله بی‌استفاده خواهند بود اگر نینتندو تصمیمی برای پورت کردن عناوین ارزشمند Wii U برای سوییچ نداشته باشد.

نظر شما درخصوص لیست مطرح شده چیست؟ آیا عنوان دیگری را درنظر دارید که در این لیست مطرح نشده است؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    سوپر ماریو میکر از قلم افتاده

مطالب پیشنهادی