ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک امسال در سئول برگزار می‌شود

کره جنوبی و به خصوص پایتخت زیبای آن سئول را می‌توان بهشت ورزش‌های الکترونیک و تکنولوژی‌های جدید دانست.در واقع شهر سئول 18 سال است که مسابقات مختلف را به صورت زنده پخش می‌کند و البته ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۴

کره جنوبی و به خصوص پایتخت زیبای آن سئول را می‌توان بهشت ورزش‌های الکترونیک و تکنولوژی‌های جدید دانست.در واقع شهر سئول 18 سال است که مسابقات مختلف را به صورت زنده پخش می‌کند و البته دولت کره جنوبی نیز حمایت‌های مالی بسیار خوبی از این ورزش نوپا می‌کند.

یازدهمین دوره مسابقات جهانی قهرمانی ورزش‌های الکترونیک نیز قرار است در یک چهارم پایانی سال میلادی جاری برگزار شود و حالا به نقل از فدارسیون بین‌المللی ورزش‌های الکترونیک یا به اختصار IESF، پایتخت کره جنوبی به عنوان محل برگزاری مسابقات انتخاب شده است. IESF در توضیحاتش اشاره می‌کند: «سئول بدون شک، مکّه ورزش‌های الکترونیک به حساب می‌آید و شرکت‌کنندگان و تماشاگرها می‌توانند از طریق صد‌ها نمایشگر و کامپیوترهای مختلفی که در این شهر شلوغ و زنده وجود دارد، از تماشای مسابقات لذت ببرند.»

مسابقات قهرمانی جهان تنها تورنمونت و مسابقه مختص ورزش‌های الکترونیک است که در آن شرکت‌کنندگان نماینده کشور خودشان هستند و به مصاف نمایندگانی از دیگر کشورهای جهان می‌روند. سال گذشته، شهر کائوسیونگ در تایوان به عنوان محل برگزاری مسابقات و سه بازی ویدیویی League of Legends، کانتر استرایک و Tekken 7 به عنوان رشته‌های قابل شرکت انتخاب شد.

همچنین سال گذشته، در مجموع 459 تیم از 46 کشور مختلف جهان شرکت در مسابقات شرکت کردند که رشدی قابل توجه را نسبت به دوره‌های پیش از آن نشان می‌داد و انتظار می‌رود این روند رو به رشد امسال هم ادامه پیدا کند.

فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های الکترونیک یازدهمین دوره از مسابقات جهانی را مرکز و محلی توصیف می‌کند که تمامی دوست‌داران بازی‌های ویدیویی و ورزش‌های الکترونیک می‌توانند در کنار هم جمع شوند تا از یکدیگر یاد بگیرند، با هم رقابت کنند و با شرکت در مسابقه‌ای استثنایی و بزرگ سرگرم شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی