ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فعالیت اپلیکیشن رسید
تکنولوژی

«رسید» به مقصد نرسید؛ فعالیت اپلیکیشن رسید متوقف می‌شود

گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان به این جمع‌بندی رسیده است که به دلیل وجود مشکلات و موانع گوناگون بر سر راه توسعه‌ اپیلکیشن رسید (سرویس پرداخت موبایلی) فعالیت آن را متوقف کند. «حسام آرمندهی» مدیرعامل ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۲

گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان به این جمع‌بندی رسیده است که به دلیل وجود مشکلات و موانع گوناگون بر سر راه توسعه‌ اپیلکیشن رسید (سرویس پرداخت موبایلی) فعالیت آن را متوقف کند.

«حسام آرمندهی» مدیرعامل گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان، انحصارگرایی برخی نهادها، پیچیدگی‌های همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات شهری، کمبودهای قانون‌گذاری و تنظیم مقررات در سیستم بانکی کشور و وجود موانع و خلاهای قانونی متعدد در حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی کشور را از جمله این مشکلات می‌داند و می‌گوید:‌

«در مجموعه هزاردستان در همفکری با اعضای تیم رسید به این نتیجه رسیدیم که با وجود چالش‌های موجود و محدودیت شدید منابع انسانی (به عنوان باارزش‌ترین دارایی ما)، با تمرکز بر سایر محصولات خود می‌توانیم در خلق ارزش‌های ماندگارتر، نقش موثرتر و مفیدتری ایفا کنیم.»

به گفته او مجموعه رسید در مدت فعالیت خود علاوه بر دستیابی به حدود ۲۰۰ هزار نصب فعال، دستاوردهای گوناگونی در عرصه‌ی صنعت خدمات پرداخت در ایران داشته است که از جمله آنها تعامل با سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه پرداخت بوده که نقش بسزایی در بهبود تجربه‌ کاربری درگاه‌های بانکی ایفا کرده است:

«از سوی دیگر، تأخیر طولانی و وضعیت نامشخص روند اصلاح نظام کارمزد خدمات بانکی و انحصارطلبی و کندی سازمان‌های زیرمجموعه‌ی شهرداری در ارائه‌ی خدمات شهری و در عمل، عدم استقبال این نهاد از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، از جمله چالش‌هایی‌ست که ما و دیگر کسب و کارهای نوپای حوزه‌ پرداخت الکترونیکی با آن دست و پنجه نرم کردیم و اکنون به این جمع‌بندی رسیدیم که در شرایط موجود خوش‌بینی و بلندپروازی ما در این موضوعات منطقی نخواهد بود.»

فعالیت اپلیکیشن رسید

بر اساس صحبت‌های حسام آرمندهی هیچ تعدیل نیرویی در مجموعه صورت نگرفته و همه‌ اعضای این تیم، در سایر محصولات هلدینگ هزاردستان (بازار، دیوار و بلد) همچنان به کار خود ادامه خواهند داد:

«طی توسعه رسید، علاوه بر اینکه در زمینه‌ی فرایندهای تولید محصول، درس‌های فراوانی آموختیم،‌ به شناخت بهتری از بازار و خدمات قابل ارائه‌ در سایر  محصولات گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان در حوزه فین‌تک و پرداخت رسیدیم و در قالب همکاری استراتژیک با سایر بازیگران این حوزه به سرمایه گذاری خود ادامه خواهیم داد.»

مجموعه رسید اعلام کرده امکان شارژ کیف پول رسید از تاریخ ۲۹ اسفند بسته می‌شود و کاربران رسید پس از این تاریخ ۳ ماه فرصت خواهند داشت با مراجعه به حساب کاربری خود و وارد کردن شبای بانکی خود، موجودی رسید خود را به حساب‌های بانکی‌شان منتقل کنند. پس از این تاریخ، تیم پشتیبانی رسید طی تماس‌های تلفنی با کاربرانی که هنوز حساب خود را نبسته‌اند، روند تصفیه کامل با مشتریان خود را ادامه خواهد داد.

تیم پشتیبانی رسید اعلام کرده از طریق نشانی ایمیل support@resid.ir آماده‌ پاسخگویی و راهنمایی کاربران خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • keyhan khoshsima
    keyhan khoshsima | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    تسویه درسته نه تصفیه

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

      سلام دوست عزیز. تصفیه در عربی به معنای «پاک کردن و پالوده کردن» است و تصفیه حساب در موردی به کار می‌رود که حساب پرداخته و پاک شده باشد و دیگر کسی طلبکار نباشد. ولی تسویه یعنی «مساوی کردن‌، یکسان کردن‌، همسطح کردن (مثلا زمین ناهموار را) و تسویه حساب به معنای «ایجاد تعادل و موازنه در حساب» است

      • MATELF
        MATELF | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

        چ جالب منم تسویه فک میکردم درسته!

      • SpiDeRBoY
        SpiDeRBoY | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

        اشتباهت رو بپذیر و توجیه الکی نکن دوست من!!

        • Amirhossein Yousefnejad
          Amirhossein Yousefnejad | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

          حق با آقای پارسا پوره دوست عزیز با یه سرچ تو نت میتونی مطمئن شی https://www.google.com/amp/s/www.isna.ir/amp/95012409397/

        • آرش پارساپور
          آرش پارساپور | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

          براتون توضیح دادم. میتونین از دیگر اهالی فرهنگ و‌ ادب هم بپرسین تا مطمئن شین

مطالب پیشنهادی