ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت اجرای بازی‌های پلی استیشن 4 روی آیفون و آیپد فراهم شد

پس از سال‌ها انتظار سرانجام سونی در فرمور جدید پلی استیشن 4 قابلیت تجربه بازی‌های این کنسول را به وسیله اپ Remote Play روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS ممکن کرده است. این قابلیت از ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۶

پس از سال‌ها انتظار سرانجام سونی در فرمور جدید پلی استیشن 4 قابلیت تجربه بازی‌های این کنسول را به وسیله اپ Remote Play روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS ممکن کرده است.

این قابلیت از سال ۲۰۱۴ در دسترس کاربران گوشی‌ اکسپریا زد 3 قرار گرفت و از آن‌ زمان تا امروز بسیاری از کاربران iOS منتظر حضور این ویژگی روی گوشی‌ و تبلت‌های خود هستند. برای استفاده از قابلیت ریموت پلی تنها باید پلی استیشن 4 خود را به آخرین فرمور آپدیت کرده، اپلیکیشن Remote Play را دریافت کرده و بعد از آن گوشی و کنسول را با یکدیگر سینک کنید.

پلی استیشن 4

می‌توان بازی‌های را با استفاده از دکمه‌های مجازی روی نمایشگر گوشی انجام داد اما استفاده از کنترلر واقعی قطعا گزینه بهتری خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر تنها در صورتی می‌توانید از کنترلر پلی استیشن 4 روی آیفون استفاده کنید که گوشی خود را جلبریک کرده باشید.

قبل از این که این قابلیت به دستگاه‌های مجهز به iOS اضافه شود، برنامه‌های دیگری امکان تجربه عناوین پلی استیشن 4 را روی آیفون و آیپد ممکن می‌کردند. البته برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها باید مبالغی را به صورت آبونمان پرداخت می‌کردید اما اپلکیشن Remote Play کاملا رایگان است.

طی سال‌های اخیر سونی همواره سعی کرده تا تجربه بازی‌های منتشر شده روی کنسول‌های خود را آسان‌تر از گذشته کند. در همین راستا، مدتی پیش سونی قابلیت دانلود کامل و اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 4 به صورت آفلاین را به سرویس PS Now اضافه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

    دقیقا تا حالا گوشیرو تک دستی گرفتید دستتون اونم سمت راست که بخوایید با شستتون نوشته هارو بدید بالا بخونید؟؟؟با یه چیز زشت آبی رنگ مواجه نشدید که هی میخوره روشو میره تو پیام ها؟؟؟

    • Rafael۵۴۰۰
      Rafael۵۴۰۰ | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

      داداش انگشت تو کجه

مطالب پیشنهادی