ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه تحت وب اسکایپ به برخی از مرورگرها آمد

نسخه تحت وب اسکایپ به روز شده و این موضوع به این معنا است که کاربران مرورگرهای اج و کروم دیگری نیازی به نصب اپلیکیشن اسکایپ برای دسترسی به ویژگی‌های نظیر تماس ویدیویی HD و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

نسخه تحت وب اسکایپ به روز شده و این موضوع به این معنا است که کاربران مرورگرهای اج و کروم دیگری نیازی به نصب اپلیکیشن اسکایپ برای دسترسی به ویژگی‌های نظیر تماس ویدیویی HD و ضبط مکالمات ندارند.

در این میان نسخه تحت وب اسکایپ تنها روی مرورگرهای کروم و اج قابل اجرا خواهد بود و در صورت استفاده از سایر مرورگرها مانند سافاری، فایرفاکس و اوپرا با تصویر زیر روبرو خواهید شد. البته در این میان مرورگرهایی که از آخرین نسخه کرومیوم استفاده می‌کنند هم قادر به اجرای نسخه وب اسکایپ خواهند بود.

نسخه تحت وب اسکایپ
هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت قصدی برای حل این مشکل روی مرورگرهای اوپرا، فایرفاکس و سافاری دارد یا خیر.

جدا از این مسائل، اسکایپ در نسخه جدید خود تغییرات ظاهری تازه‌ای را به خود دیده که دسترسی کاربران به لیست مخاطبین و مکالمات را آسان‌تر از گذشته می‌کند. همچنین یک پنل نوتیفیکیشن به اسکایپ اضافه شده که هر جایی که در مکالمات به شما اشاره شده باشد را به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین یک بخش گالری به مکالمات اسکایپ اضافه شده که شما را از اسکرول کردن مکالمات برای پیدا کردن عکسی خاص بی نیاز می‌کند. در ضمن از این به بعد می‌توانید واژه‌های موردنظرتان را هم در هر مکالمه‌ای به صورت جداگانه جستجو کنید. جدیدترین نسخه تحت وب اسکایپ در حال حاضر برای ویندوز ۱۰ و نسخه ۱۰.۱۲ سیستم عامل مک در دسترس است.

پیش از این هم مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن اسکایپ منتشر کرده بود که مهم‌ترین قابلیت آن‌ امکان رد و بدل کردن پیام کوتاه بین کاربران این سرویس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    سلام،منتظریم تا نسخه ی وب سروش هم ساخته شود.

مطالب پیشنهادی