ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دولت پکن
تکنولوژی

حمایت قاطع دولت پکن از هواوی

رن ژنگفی قبلا مدعی شده بود که هواوی به اندازه یک کنجد در مبادلات تجاری آمریکا و چین ارزش دارد، حالا اما این کنجد بین دو کشور بزرگ و شرق دنیا بلوایی به پا کرده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

رن ژنگفی قبلا مدعی شده بود که هواوی به اندازه یک کنجد در مبادلات تجاری آمریکا و چین ارزش دارد، حالا اما این کنجد بین دو کشور بزرگ و شرق دنیا بلوایی به پا کرده است.

دولت چین: با تمام قوا از هواوی حمایت می‌کنیم

هواوی روز گذشته از شکایت رسمی علیه دولت آمریکا به خاطر تحریم های ناعادلانه خبر داد و حالا دولت چین به حمایت از این کمپانی محبوب داخلی برخاسته است.

«وانگ یی»، وزیر امور خارجه چین به غربی ها هشدار دارد که این غول مخابراتی هرگز مثل یک بره ساکت سلاخی نخواهد شد:

ما از تلاش کمپانی و کارکنان آن برای حفاظت از منافعشان و قربانی نشدن مثل بره های بی زبان حمایت می کنیم.

به گفته وی «شی جین‌پینگ»، رییس جمهور این کشور برای دفاع از حقوق و منافع هواوی به عنوان الگویی موفق از یک کمپانی فناوری پیشرفته که درگیر جنگ حقوق با آمریکا شده، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد:

واضح است که اقدامات اخیر علیه برخی شرکت ها و شهروندان چینی به جرایم قضایی مربوط نشده و یک سرکوب سیاسی حساب شده پشت آن جریان دارد.

وی بر استفاده از تمام توان دولت پکن برای حمایت از حقوق هواوی تاکید کرد. چنین پشتیبانی قاطعی به کمپین هواوی برای مقابله با فشارهای آمریکا در زمینه تحریم تجهیزات و سرویس های این شرکت کمک شایانی خواهد کرد اما احتمالا در روزهای آتی شاهد افزایش مجادلات بین المللی پیرامون هواوی خواهیم بود.

دولت پکن
وزیر امور خارجه چین

در دهه گذشته مقامات آمریکایی تمایل چندانی به استفاده از تجهیزات این کمپانی نداشته و آن را تهدیدی بالقوه علیه امنیت به شمار می آوردند، اما آنچه که آتش این مجادله را شعله ور کرد بازداشت منگ وانژو، مدیر مالی ارشد هواوی به درخواست مقامات آمریکایی بود.

روز گذشته رییس هیئت مدیره هواوی بدون اشاره به جزییات دقیق از هک شدن سرورهای این شرکت و سرقت اطلاعات ذخیره شده در آن توسط آمریکایی ها خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

    خب . خودشون رو لو دادن? ?

    • Mostafa A.F.
      Mostafa A.F. | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

      چیزی که عوض داره گله نداره . چند روز قبل هم ترامپ تیم کوک ( مدیر اپل) رو برده بود پیش خودش و ازش حمایت کرد . چرا چین نباید از هواوی حمایت کنه؟
      اتهام جاسوسی هم کاملا سیاسیه و به هدف حذف این کمپانی از آمریکا و میدون دادن به اپل زده شده .

      • آریا
        آریا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

        چون جاسوس اند.
        هواوی در برابر ثروتمندترین کمپانی دنیا عددی نیست. جلوگیری از رشد خطرناک هواوی به خاطر موبالش نیست به خاطر زیرساختهای شبکه است که خطر جاسوسی برای این کشور دیکتاتور بدنام رو به همراه داره

  • Abbas_Amoohashemi
    Abbas_Amoohashemi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

    هوآوی نوک پیکان تقابل چین با آمریکا

مطالب پیشنهادی