ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبدشکافی نوکیا ۹ پیور ویو
تکنولوژی

کالبدشکافی نوکیا ۹ پشت‌پرده دوربین اصلی پنجگانه را آشکار می کند [تماشا کنید]

نوکیا ۹ پیور ویو به لطف دوربین اصلی پنج گانه یکی از خاص ترین موبایل های سال است که ویدیوی کالبدشکافی آن قطعا ارزش دیدن دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

نوکیا ۹ پیور ویو به لطف دوربین اصلی پنج گانه یکی از خاص ترین موبایل های سال است که ویدیوی کالبدشکافی آن قطعا ارزش دیدن دارد.

دوربین اصلی این گوشی شامل سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مونوکروم و دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی رنگی است که در کنار فلش و حسگر مدت پرواز پیکربندی ۷ گانه منحصر به فردی را شکل داده اند. در این ویدیوی ۹ دقیقه ای یوتوبرهای کانال pwrdbykyank به صورت گام به گام مراحل کالبدشکافی نوکیا ۹ و دنیای پشت پرده این محصول ویژه HMD را به تصویر کشیده اند.

اولین نکته قابل توجه در کالبدشکافی نوکیا ۹ پیور ویو این است که در پنل پشتی نسبت به گوشی های دیگر به مراتب از چسب بیشتری استفاده شده که باید با حرارت دادن آن را نرم کرده و سپس با یک تکه پلاستیک اتصال بین پنل و بدنه را قطع کنید. برای جلوگیری از ایجاد هر نوع اعوجاجی در پنل بهتر است آن را با یک ساکشن بردارید. کالبدشکافی نوکیا ۹ پیور ویو

زیر این پنل سیم پیچ شارژ بی سیم قرار دارد که روی باتری جاخوش کرده و از فضای کافی برای انبساط بعد از شارژ برخوردار است. دوربین پنج گانه نیز به دقت در یک کیس فلزی تعبیه شده که احتمالا قبل از قرار گرفتن در بدنه کالیبره شده اند. در کنار این دوربین حسگر ToF و LED و دور آنها آنتن NFC به چشم می خورد.

ساختار داخلی نوکیا ۹ پیور ویو با ۱۳ پیچ محکم شده است. این پیکربندی محکم یکی از دلایل عملکرد قابل توجه گوشی های نوکیا در تست های مقاومت زک نلسون است.

کالبدشکافی نوکیا ۹ پیور ویو

بعد از برداشتن لایه پلاستیکی میزبان سیم پیچ و آنتن NFC شاهد طراحی کاملا مشابه با دیگر پرچمدارهای نوکیا هستیم و تنها تفاوت به سنسورهای دوربین باز می گردد. ابعاد قابل توجه اسپیکرها نیز از حجم صدای بالای آنها حکایت دارد.کالبدشکافی نوکیا ۹ پیور ویو

زیر باتری ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعتی اما محفظه بخار قرار گرفته که بخش بالایی آن به محفظه پردازنده متصل است. در طراحی این گوشی بخش دیگری از حرارت به بدنه فلزی گوشی منتقل می شود. در این کالبدشکافی نوکیا ۹ پیور ویو حسگر اثر انگشت نیز به خوبی نمایش داده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی