ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لوازم جانبی گیمینگ ریزر با قیمت‌های اقتصادی معرفی شدند

برای حضور گسترده‌تر در بازار لوازم جانبی گیمینگ کمپانی ریزر از کیبورد، ماوس و هدست جدیدی رونمایی کرده که قیمت متعادل‌تری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی دارند. در این میان، کیبورد گیمینگ BlackWidow چند ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۸

برای حضور گسترده‌تر در بازار لوازم جانبی گیمینگ کمپانی ریزر از کیبورد، ماوس و هدست جدیدی رونمایی کرده که قیمت متعادل‌تری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی دارند.

در این میان، کیبورد گیمینگ BlackWidow چند ویژگی خود را از کیبورد ۱۷۰ دلاری BlackWidow Elite قرض گرفته که شامل امکان سفارشی سازی کلید‌ها و برنامه ریزی نحوه نمایش نور می‌شود.

در ضمن زمانی که شما از کیبورد خود روی کامپیوتر دیگری استفاده کنید‌، تنظیمات شخصی سازی شده کیبورد شما به لطف حافظه داخلی این محصول همچنان باقی خوهد ماند. البته این مدل به خاطر قیمت ۱۲۰ دلاری خود، از دکمه مخصوص  کنترل مدیا که در بالا سمت راست مدل الیت قرار دارد، بهره نخواهد برد.

در این میان ماوس ۵۰ دلاری Basilisk Essential دارای ۷ دکمه قابل تنظیم و شخصی سازی خواهد بود. در ضمن این ماوس با یک سنسور نوری با دقت ۶۴۰۰ نقطه در هر اینچ همراه خواهد شد. جدا از این موارد، شما قادر به تنظیم نور ماوس نیز خواهید بود.

در نهایت، ریزر هدست Kraken را به عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای نسل سوم هدست Kraken Pro V2 عرضه کرده است. این هدست شامل درایورهای بلندگوی ۵۰ میلی متری شده و از یک میکروفون قابل تنظیم همراه با دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا بهره می‌برد. هدست ذکر شده دارای پوشش پلاستیکی ضخیم بوده و بالشتک‌های گوش آن نیز با ژل خنک کننده همراه شده‌اند. جدا از پی سی این هدست با کنسول‌ها و گوشی‌های دارای جک هدفون نیز سازگار خواهد بود. هدست Kraken با قیمتی ۸۰ دلاری در دسترس خواهد بود.

ریزر

در کل به نظر می‌رسد ریزر قصد دارد با عرضه محصولاتی با قیمت‌های اقتصادی‌تر، با برندهای دیگری مانند لاجیتک هم رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی