ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

اسکایپ امکان برقراری ویدیو کنفرانس های پنجاه نفره را فراهم می‌کند

یکی از محصولات قدیمی مایکروسافت که ارائه به‌روزرسانی برای آن هرگز متوقف نمی‌شود اسکایپ، پیام‌رسان این غول نرم‌افزاریست. در همین راستا، اخیرا آپدیت مهمی برای این اپلیکیشن منتشر شده که یکی از قابلیت‌های کاربردی آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

یکی از محصولات قدیمی مایکروسافت که ارائه به‌روزرسانی برای آن هرگز متوقف نمی‌شود اسکایپ، پیام‌رسان این غول نرم‌افزاریست. در همین راستا، اخیرا آپدیت مهمی برای این اپلیکیشن منتشر شده که یکی از قابلیت‌های کاربردی آن را ارتقاء می‌دهد.

مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه جدیدی از اسکایپ را در برنامه پیش‌نمایش اینسایدر خود منتشر کرده که سقف افراد شرکت‌کننده در یک مکالمه ویدیویی را از 25 نفر، به 50 نفر افزایش می‌دهد.

طبق توضیحات منتشر شده در مورد این آپدیت، از این پس اگر در گروه‌های بزرگ قصد برقراری یک ویدیو کنفرانس را داشته باشید، دیگر صفحه تماس روی پنجره اسکایپ تمام اعضا ظاهر نمی‌شود بلکه فقط یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال خواهد شد.

در این صورت افرادی که به هر دلیل قادر به شرکت در ویدیو کنفرانس نیستند، از دیدن صفحه تماس تمام صفحه آزار نخواهند دید. همچنین با این آپدیت، در گروه‌های بزرگ کاربری هم شاهد دکمه‌های صدا و ویدیو خواهید بود.

اگر تصور می‌کنید که حضور 50 نفر در یک ویدیو کنفرانس می‌تواند سرسام‌آور باشد، احتمالا در یک شرکت بزرگ کار نکرده‌اید. در حال حاضر Zoom، رقیب مستقیم اسکایپ قابلیت ویدیو کنفرانس خود را برای 100 نفر گسترش داده است که می‌توان با نصب یک افزونه، این میزان را به 500 نفر نیز افزایش داد.

اسکایپ در مورد اینکه قابلیت مذکور چه موقع برای نسخه پایدار اپلیکیشن منتشر می‌شود، صحبتی به میان نیاورده است. تا آن موقع برای تست مکالمات پنجاه نفره می‌توانید نسخه پیش‌نمایش اسکایپ را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی