ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل هواوی پی 30 پرو پیش از رونمایی رسمی؛ زوم ۱۰ برابری

چند روز بیشتر تا معرفی رسمی هواوی پی 30 پرو و پی 30 باقی نمانده و تا به حال شایعات زیادی توسط رسانه‌های درباره خانواده پرچمداران جدید هواوی منتشر شده. حال وب سایتی به نام  WinFuture کار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

چند روز بیشتر تا معرفی رسمی هواوی پی 30 پرو و پی 30 باقی نمانده و تا به حال شایعات زیادی توسط رسانه‌های درباره خانواده پرچمداران جدید هواوی منتشر شده. حال وب سایتی به نام  WinFuture کار را تمام کرده و تمامی مشخصات این دو گوشی را به همراه تصاویر رسمی آنها منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد که جذابترین ویژگی تازه هواوی پی 30 پرو، دوربینش به شمار می‌رود و به همین دلیل است که کمپانی چینی در تبلیغات این پرچمدار روی قابلیت‌های جدید دوربین مانور داده است. بر اساس گزارش وب سایت WinFutur، دوربین هواوی پی 30 پرو از زوم هیبریدی ۱۰ برابری بهره می‌برد.

دوربین هواوی پی 30 پرو با زوم ۱۰ برابری

هواوی پی 30 پرو

این موبایل به لطف فاصله کانونی معادل ۱۳۵ میلمتری، می‌تواند تا ۷.۸ برابر از زوم اپتیکال استفاده نماید. این قابلیت با ویژگی‌های نرم افزاری خاص و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر هم می‌رسد.

علاوه بر این گفته شده است هواوی پی ۳۰ پرو از آرایه دوربین سه گانه متشکل از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دریچه f/1.6، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض با ضریب اپرچر f/2.2، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.4 و حسگر عمقی ToF یا زمان پرواز بهره می‌برد.

همچنین هواوی برای این موبایل یک صفحه نمایش اولد ۶.۴۷ اینچی با بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر و لبه‌های خمیده‌ در نظر گرفته اما اثری از سنسور‌های IR پی 20 پرو  که در احراز هویت چهره مورد استفاده قرار می‌گرفت، به چشم نمی‌خورد.

با این وجود گزارش شده که هواوی پی 30 پرو به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد شد اما احتمال دارد این ویژگی آنچنان ایمن نباشد. شاید به همین دلیل باشد که هواوی یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای این موبایل در نظر گرفته.

سخت افزار قدرتمند هواوی پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو

پرچمدار جدید هواوی از چیپست کایرین ۹۸۰ و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و کاربر می‌تواند میان نسخه‌های مختلف با ۱۲۸ ، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، انتخاب کند اما پس از آن نمی‌توان با میکرو اس دی، حافظه داخلی این موبایل را افزایش داد.

تلفن هوشمند یاد شده یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و موفق شده استاندارد IP68 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند. جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از بدنه این موبایل حذف شده و هواوی پی 30 پرو از نسل پنجم شبکه ارتباطی پشتیبانی نمی کند و به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد پس از این سری، سراغ تلفن‌های هوشمند 5G برود.

مشخصات هواوی پی 30

هواوی پی 30 پرو

هواوی برای این موبایل، یک صفحه نمایش اولد ۶.۱ اینچی با بریدگی قطره‌ای و دوربین سه گانه در نظر گرفته و سعی کرده سخت افزار آن را ارتقا دهد.

این موبایل به یک چیپست کایرین ۹۸۰ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. همچنین یک باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این موبایل را برعهده دارد.

از تفاوت‌های هواوی پی 30 با مدل پرو می توان به نبود زوم ۱۰ برابری و سنسور زمان پرواز اشاره کرد. با این وجود هواوی پی 30 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و استاندارد IP68 بهره می‌برد و خبر خوب این است که جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از بدنه‌ی این موبایل حذف نشده.

هواوی پی 30 پرو و پی 30 قرار است ششم فروردین ماه معرفی شوند و در آن  روز قیمت و زمان عرضه پرچمداران بعدی این برند چینی مشخص خواهد شد.

تیزر جدید هواوی پی 30 به ویژگی‌های این سری اشاره می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی