ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سایت‌های سیار موبایل
تکنولوژی

افزایش تعداد سایت‌های سیار موبایل در ایام نوروز

«حسین فلاح جوشقانی» معاون وزیر ارتباطات از نصب چندین سایت سیار تلفن همراه در شهرهای مسافرپذیر در ایام نوروز ۹۸ خبر داد و گفت نظارت بر ارائه خدمات ارتباطی در عید ۹۸ در دستور کار ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

«حسین فلاح جوشقانی» معاون وزیر ارتباطات از نصب چندین سایت سیار تلفن همراه در شهرهای مسافرپذیر در ایام نوروز ۹۸ خبر داد و گفت نظارت بر ارائه خدمات ارتباطی در عید ۹۸ در دستور کار قرار دارد.

به گفته فلاح جوشقانی کمیته‌ای تحت نظارت مدیرکل ICT استان‌، اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در راستای نظارت مؤثر بر پایداری شبکه ارتباطی کشور در ایام نوروز ۹۸، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نیاز به تأمین سایت‌های سیار تلفن همراه از جمله موضوعاتی است که برای تکمیل ظرفیت شبکه ارتباطی موبایلی کشور به اپراتورها تکلیف شده است، به مهر گفت:

«تأمین سایت‌های سیار در مناطق مسافرپذیرتر در دستور کار اپراتورها قرار دارد و نظارت دائمی برای تکمیل این ظرفیت‌ها، از سوی رگولاتوری صورت می‌گیرد. برای مثال بیش از ۴۱ سایت تلفن همراه در راستای ارائه خدمات پایدار و با کیفیت در ایام نوروز در مشهد مقدس نصب و راه اندازی شده است، این میزان را باید به کل کشور تعمیم داد. چرا که این ظرفیت‌ها در سایر نقاط کشور نیز ارائه شده است.»

سایت‌های سیار موبایل

رئیس رگولاتوری می‌گوید سایت‌هایی که در این زمینه تأمین شده است، اغلب نسل سوم و چهارم را پوشش می‌دهد همچنین موضوع رومینگ دیتا نیز از سوی اپراتورها نهایی شده است و کاربران در صورت نبود پوشش یک شبکه، می‌توانند از پوشش شبکه دیگری استفاده کنند.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۹۵ آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی مردم است، افزود: «اعضای کمیته هماهنگی ارتباطات نوروزی در همه سطوح، نمایندگان خود را به عنوان نقطه تماس با رگولاتوری معرفی کرده‌اند تا در صورت بروز مشکل احتمالی، برقراری ارتباط با آنها امکان پذیر باشد.»

وی با اشاره به راه اندازی سایت‌ های اضطراری و افزایش ظرفیت از سوی اپراتورها، پیش‌بینی کرد که نوروز امسال کمترین اختلال را در ارتباطات مردم و پایداری شبکه ها شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی