ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید الکترونیکی بلیت مترو
تکنولوژی

خرید آنلاین بلیت متروی پایتخت از سامانه تهران من محقق شد

شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند برای خرید بلیت تک سفره مترو به سامانه «تهران من» مراجعه کنند تا برای خرید بلیت در صف‌های طولانی معطل نشوند. خرید بلیت تک سفره مترو، امکانی است که ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند برای خرید بلیت تک سفره مترو به سامانه «تهران من» مراجعه کنند تا برای خرید بلیت در صف‌های طولانی معطل نشوند.

خرید بلیت تک سفره مترو، امکانی است که به تازگی در سامانه تهران من افزوده شده است. اگر سفرهای روزانه شما با مترو زیاد است و هر روز در صف خرید یا شارژ بلیت مترو معطل می‌شوید می‌توانید وارد حساب شهروندی خود در سامانه تهران من، شوید و یا اینکه اپلیکیشن تهران من را از «کافه بازار» و «گوگل پلی» دریافت، در موبایل خود نصب کرده و بلیت تک سفره را در موبایل خود خریداری کنید.

شما در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه ابتدایی تهران من و در قسمت داشبورد، روی گزینه بلیت مترو کلیک کنید. توجه کنید که برای خرید بلیت یا استفاده از سایر خدمات باید در حساب شهروندی خود اعتبار داشته باشید. پس اگر اعتبار ندارید در قسمت «حساب شهروندی» آن را به صورت آنلاین افزایش دهید.

خرید الکترونیکی بلیت مترو

سپس گزینه خرید بلیت مترو تک سفره را انتخاب کنید تا وارد صفحه خرید بلیت شوید. در این صفحه پیامی نمایش داده می‌شود که در آن نوشته شده «با خرید بلیت هزار تومان از اعتبار شما کسر می‌شود»

درصورتیکه از خرید بلیت خود اطمینان دارید گزینه آبی رنگ خرید بلیت را کلیک کنید.

خرید الکترونیکی بلیت مترو

در انتها نیز پس از آنکه هزار تومان از اعتبار شما کسر شد، QR  کد بلیت در صفحه نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید فایل آن را ذخیره و سپس به موبایل‌تان منتقل کنید. همچنین اگر این عملیات را با اپلیکیشن موبایلی خود انجام داده‌اید در همان زمان می‌توانید QR  کد را در ایستگاه‌های مترو روی گیت ورودی قرار داده و از آن استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این بلیت حدود یک ماه اعتبار دارد و تاریخ اعتبار آن نمایش داده می‌شود.

به علاوه شما می‌تواند از تعداد بلیت‌های خریداری شده که استفاده شده یا هنوز استفاده نکرده‌اید هم مطلع شوید. خرید بلیت به صورت آنلاین به جز آنکه از شکل‌گیری صف‌های طولانی و انتظار مسافران برای خرید بلیت جلوگیری می‌کند، با کم شدن مصرف کاغذ به حفظ محیط زیست هم کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی