ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بزرگترین دومینوی انسانی
علمی

رکورد‌های گینس: بزرگترین دومینوی انسانی با تشک [تماشا کنید]

دو سال پیش، دو مرتبه رکورد بزرگترین دومینوی انسانی با تشک شکسته شده و هزاران نفر نقش زمین شدند تا بتوانند نام خود را در تاریخ ثبت کنند. به گزارش سایت رسمی گینس دو شرکت Ayd ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

دو سال پیش، دو مرتبه رکورد بزرگترین دومینوی انسانی با تشک شکسته شده و هزاران نفر نقش زمین شدند تا بتوانند نام خود را در تاریخ ثبت کنند. به گزارش سایت رسمی گینس دو شرکت Ayd Group و Stylution با همکاری ۲۰۱۶ فرد چینی موفق شدند این رکورد را در تاریخ اول مرداد ماه سال ۹۷ هجری شمسی ثبت کنند.

دو شرکت چینی یاد شده مجبور شدند برای شکستن رکورد گینس رویداد بزرگی در بیرون محوطه فروشگاه شهر ووهان برگزار کنند و و آمریکایی‌ هایی که پیشتر موفق شده‌ بودند چنین پروسه‌‌ای را به سرانجام برسانند، کنار بگذارند.

بزرگترین دومینوی انسانی

پروسه‌ افتادن بزرگترین دومینوی انسانی با تشک کشور چین، تنها ۱۴ دقیقه و ۴۷ ثانیه به طول انجامید و ۲۰۱۶ داوطلب شرکت کننده‌ در این رویداد با تشویق حاضرین، روی زمین افتادند تا یکی دیگر از رکوردهای گینس توسط چینی ها بشکند.

۵ ماه پیش، یک کمپانی تجهیزات خانگی و الکترونکی به نام Aaron Inc در ایالت مریلند موفق شد با همکاری ۱۲۰۰ نفر از کارکنانش، بزرگترین دومینوی انسانی با تشک را خلق کند و رکورد گینس را بشکند.

بزرگترین دومینوی انسانی

این پروسه که به عنوان قسمتی از جلسه های سالانه‌ مدیران با کارکنان انجام شد، تنها ۱۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه به طول انجامید. بزرگترین دومینوی انسانی با تشک آمریکا از ۳۴ ردیف تشکیل می‌شد و مساحتی در حدود ۷۰ هزار متر مربع را اشغال می‌ کرد.

اولین تشک این مجموعه را نیز مدیر عامل شرکت این کمپانی، جان رابینسون پرتاب کرد. با این وجود رکورد شکنی آمریکایی‌ها تنها ۵ ماه بیشتر دوام نیاورد و توسط چینی‌ها شکسته شد. نکته جالب این است که برگزار کنندگان آمریکایی این رویداد پس از ثبت رکورد، ۳۰۰ تشک به خیریه‌ های محلی اهدا کردند تا به دست بی خانمان هایی برسد که پس از وقوع سیل، خانه‌ای ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mavara.Alborz
    Mavara.Alborz | ۱ فروردین ۱۳۹۸

    حماقت که شاخ و دم ندارد.

مطالب پیشنهادی