ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نابودی بشر
تکنولوژی

منتخب تد: حذف ناگهانی همه انسان‌ها از زمین چه عواقبی دارد؟ [تماشا کنید]

انسان ها تقریباً به همه جای جهان رخنه کرده اند. تأثیری که ما بر زمین گذاشته ایم بسیار عمیق است و بیشتر  دانشمندان معتقدند که بشر نشانه ای دائمی بر تاریخچه زمین شناسی از خود ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

انسان ها تقریباً به همه جای جهان رخنه کرده اند. تأثیری که ما بر زمین گذاشته ایم بسیار عمیق است و بیشتر  دانشمندان معتقدند که بشر نشانه ای دائمی بر تاریخچه زمین شناسی از خود به جای گذاشته است. اما اگر ناگهان تمامی ما انسان ها از زمین ناپدید شویم چه اتفاقی برای کره خاکی می افتد؟

این موضوعی است که در ویدیوی تد به آن پرداخته شده است. شاید تصور کنید که اتفاقات ناگوار در ماه ها و سال ها بعد می افتند اما در کمال تعجب باید گفت که نابودی بسیاری از مناطق بسیار زودتر از اینها آغاز می شوند.

به عنوان نمونه برخی از سازه ها به علت فقدان نیروی انسانی که از آنها نگهداری می کنند به سرعت منفجر می شوند. حتی پالایشگاه ها تنها چند ساعت پس از این اتفاق با نقص فنی مواجه می شوند و آتش سوزی های طولانی مدت در بسیاری از کارخانه ها به راه می افتد.

ویدیو را مشاهده کنید تا با ادامه روند این اتفاقات ناگوار آشنا شوید. می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles و انتخاب گزینه persian فعال کنید.

TED
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۲ فروردین ۱۳۹۸

    جالب بود

  • farhad shiravani
    farhad shiravani | ۲ فروردین ۱۳۹۸

    ارزوی موفقیت گروه دیجیاتو واسه آینده نگریشون که بشن منبع خلاصه بهترینها.

مطالب پیشنهادی