ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ستارگان هالیوودی خود را به رخ رقبا می‌کشاند [تماشا کنید]

کمپانی کوپرتینویی بالاخره دیشب از سرویس استریم ویدیویی اپل تی وی پلاس رونمایی کرد و رسماً جنگ بزرگی را در حوزه سرگرمی‌های رسانه‌‌ای علیه نتفلیکس آغاز نمود. اپل در مراسم دیشب نشان داد که دست ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

کمپانی کوپرتینویی بالاخره دیشب از سرویس استریم ویدیویی اپل تی وی پلاس رونمایی کرد و رسماً جنگ بزرگی را در حوزه سرگرمی‌های رسانه‌‌ای علیه نتفلیکس آغاز نمود. اپل در مراسم دیشب نشان داد که دست خالی به این جنگ نیامده و ستارگان هالیوودی زیادی را در این جنگ هم پیمان خود ساخته است.

چندی پیش شایعه شده بود که اپل قصد دارد سرویس استریمی ارزان‌تر از نتفلیکس راه بیاندازد و محتوای اصیل و با کیفیت زیادی برای این سرویس تولید کند. البته پیشتر آمازون چنین روندی در پیش گرفته بود اما آنچه کمپانی کوپرتینویی را از دیگر رقبا متمایز می‌کند اختصاص بودجه ۲ میلیارد دلاری و همکاری با ستارگان هالیوود بی شمار برای تولید متحوای ارجینال یا اصیل است.

در جریان این مراسم افراد معروف زیادی اعم از استیون اسپیلبرگ کارگردان بنام که نیازی به معرفی ندارد و جی جی آبرامز خالق سریال لاست سخنرانی کردند.

اپل تی وی پلاس
شاید باور نکنید اما تمامی ستارگانی که نامشان را روی تصویر مشاهده می‌کنید قرار است برای اپل تی وی پلاس محتوای ارجینال بسازند

پس از آن نیز نوبت به بازیگران مشهوری نظیر استیو کارل، جینیفر انیستون، آرون پاول و حتی جیسون مامو رسید تا آنها نیز از پروژه‌های اختصاصی خود برای اپل تی وی پلاس سخن بگویند.

مشخصاً حضور تمامی این افراد در مراسم معرفی اپل تی وی پلاس که در رزومه های خود سریال‌هایی نظیر آفیس، فرندز، بریکینگ بد و گیم آو ترونز را دارند می‌تواند توجه بسیاری از دوستداران سریال‌های تلویزیونی را به سرویس استریم ویدویی این شرکت جلب کند.

با این وجود گل سرسبد این مراسم، اپرا وینفری بود که با آمدنش روی صحنه، خنده بر لبان حضار علی الخصوص تیم کوک نهاد. این بانوی مشهور با اینکه چندین سال از دنیای رسانه فاصله گرفته اما هنوز جزو پرطرفدارترین مجریان تاریخ به شمار می‌رود و تولید برنامه‌ی اختصاصی وی می‌تواند برای شکست نتفلیکس کافی باشد.

اپل تی وی پلاس

باید گفت که اپل تی وی پلاس ، یک سرویس بدون آگهی خواهد بود و کاربر می‌تواند به شکل آنلاین و آفلاین از آن استفاده کند. به این شکل که تمام محتوا، قابل دانلود خواهد بود. اپل همچنین خبر داد که می‌خواهد در ۱۰۰ کشور جهان این سرویس را عرضه کند و زمان آغاز به کار آن هم پاییز ۲۰۱۹ اعلام شده است.

اپل رسماً قیمتی را برای استفاده از این سرویس اعلام نکرده اما شایعه شده که هزینه کاربر بر اساس میزان تماشای محتوا و تعداد برنامه‌ها یا کانال‌های انتخاب شده حساب می‌شود. به همین دلیل احتمال دارد هزینه استفاده از این سیستم بسیار ارزانتر از حق اشتراک ماهانه نتفلیکس تمام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • min
    min | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    از فردا اندروید جماعت میرن تا بلکه بتونن شبیهشو درست کنن

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    "این بانوی سیه چرده"
    حتما باید به رنگ پوستش ، اونهم اینجوری اشاره می شد؟

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸

      خوشحالم که خیلی خوب همه مطلب رو خوندین و متوجه شدین که استفاده از صفت توصیفی به هیچ وجه نه نژاد پرستیه نه توهین. مثلا در مورد تیم کوک هم میشه گفت این مدیر عامل قد بلند اپل ولی توهین نیست!

      • mehrdad_sajjadie
        mehrdad_sajjadie | ۶ فروردین ۱۳۹۸

        این نکته زشت دقیقا به چشم من هم آمد و کاملا مصداق بارز نژاد پرستی هست اون هم با این لحن زشت و بی سلیقه " سیه چرده" چون هیچ دلیلی برای ذکر این مورد نیست که سیاه پوست هستن ایشون

        • امین قیاسی
          امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸

          من به نظر شما احترام می‌گذارم و اون لغت رو حذف می‌کنم ولی بازم معتقدم استفاده از کلمه توصیفی به هیچ عنوان مصداق نژاد پرستی نیست.
          واقعا برام جالبه که حتی جمله رو تا اخر نمی‌خونین و خیلی راحت کلماتی چون رو بی سلیقه و زشت به سمت نویسنده پرتاب می‌کنین؛

          این بانو با اینکه چندین سال از دنیای رسانه فاصله گرفته اما هنوز جزو پرطرفدارترین مجریان تاریخ به شمار می‌رود و تولید برنامه‌ی اختصاصی وی می‌تواند برای شکست نتفلیکس کافی باشد.
          دقت کنید من دقیقاً بعد این کلمه دو خط از ایشون تعریف کردم.

    • امین قیاسی
      امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸

      شخصاً شخصیت اپرا و کارها و برنامه‌هاش رو دوست دارم و براش احترام قائلم. میتونین نوشته‌های قبلی من از حرفهای ایشون رو ببینین تا سؤتفاهمی پیش نیاد براتون!
      لینک مطلبی درباره حرفهای اپرا با تیتر: چهار سوالی که هر شخص موفق باید به آن پاسخ دهد ؛ https://dgto.ir/15kw

مطالب پیشنهادی