ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عکس هوایی
تکنولوژی

برندگان جایزه بهترین عکس هوایی سال ۲۰۱۸ توسط SkyPixel اعلام شدند

انجمن SkyPixel یکی از محبوبترین ارگان‌های حوزه‌ی عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی به شمار می‌رود. این انجمن چندی پیش اعلام کرد که مسابقه‌ای با نام برترین روایتگران هوایی در نظر گرفته و حال برندگان جایزه بهترین محتوای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

انجمن SkyPixel یکی از محبوبترین ارگان‌های حوزه‌ی عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی به شمار می‌رود. این انجمن چندی پیش اعلام کرد که مسابقه‌ای با نام برترین روایتگران هوایی در نظر گرفته و حال برندگان جایزه بهترین محتوای ویدیویی و عکس هوایی سال ۲۰۱۸ SkyPixel معرفی شده‌اند.

عکس هوایی

جایزه برترین محتوای ویدیوی هوایی به هنرمندی استرالیایی به نام Ain Raadik تعلق گرفته که ساکن ملبورن است. او سال گذشته با کمک پهپاد‌های مخصوص فیلمبرداری، ویدیویی از سفر‌های خود به نیوزیلند، ژاپن و سرتاسر استرالیا را در وبسایت شخصی خود قرار داده و بدین شکل موفق شده یکی از برترین روایتگران هوایی سال ۲۰۱۸ میلادی لقب گیرد.

رادیک درباره‌ی سفرهایش می‌گوید:

«پهپاد‌ها ابزار فیلمبرداری فوق العاده‌ای هستند و من با کمک آنها می‌توان ایدئولوژی و تفکراتم را در فیلم‌ها نشان دهم و تصاویری با پرسپکتیو منحصربفرد خلق کنم.»

ٓجایزه اصلی برترین عکس هوایی سال ۲۰۱۸ میلادی نیز به Deryk Baumgartner، عکاس آلمانی رسیده. او موفق شده با پهپاد مَویک پروی خود، تصویر خارق العاده‌ای از جزیره «مون سن-میشل» واقع در شمال فرانسه به ثبت برساند.

صومعه‌ و کلیسای معروف این جزیره چنان در نواری از مه پوشانده شده که گویی قلعه‌های داستان پریان است که با جادوی ساحران، ناگهان از زیر دریا پدیدار گشته.

عکس هوایی

او درباره نحوه عکسبرداری خود می‌گوید:

«من به خاطر شرایط سخت جوی داشتم نا امید می‌شدم اما لحظه‌ای بعد این تصویر را گرفتم. این عکس داستان زندگی ماست؛ همان لحظه‌ای که نا امیدی به سراغمان می‌اید تنها کافیست کمی صبر و تحمل کنیم تا اتفاقات خارق العاده برای ما رخ دهد.»

علاوه بر جایزه‌های اصلی، انجمن SkyPixel بخش‌های متعددی نظیر عکس‌های ورزشی، گردشگری، زندگی شهری، طبیعت و خلاقیت هنری در نظر گرفته و به مقام اول تا سوم این بخش‌ها نیز جایزه‌هایی اهدا کرده است.

در این عکس‌ها، لحظات زیبایی از مسابقات فوتبال، مراسم دعای دسته جمعی Bagan، جزایز زیبای Lofoten و ترافیک طاقت فرسای بانکوک به تصویر کشیده می‌شوند و با تماشای آنها تصور می‌کنید که به سراسر جهان سفر کرده‌اید. برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی می‌توانید به سایت رسمی مسابقه SkyPixel سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی