ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو
تکنولوژی

نگاه نزدیک به هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو [تماشا کنید]

دیروز کمپانی چینی معروف هواوی از سری پرچمداران جدیدش یعنی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با چیپست کارین ۹۸۰ رونمایی کرد. با این حال همانگونه که از سری پی انتظار داریم بار دیگر هواوی روی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

دیروز کمپانی چینی معروف هواوی از سری پرچمداران جدیدش یعنی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با چیپست کارین ۹۸۰ رونمایی کرد. با این حال همانگونه که از سری پی انتظار داریم بار دیگر هواوی روی دروبین تمرکز کرده و همین مسئله هم موجب شده که دوربین اصلی چهار گانه‌‌ی پی ۳۰ پرو در صدر لیست بهترین دوربین‌های تلفن‌های هوشمند قرار بگیرد. حال ویدیوی نگاه نزدیک به هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو و منتشر شده. همچنین در این ویدیو جدیدترین هدفون بیسیم هواوی یعنی Freelaces نیز مشاهده می‌شود.

هر دو این گوشی‌ها به لنز ۴۰ مگاپیکسلی SuperSpectrum مجهز شده‌اند که بجای مدل رنگ RGB از RYYB استفاده می‌کنند. آرایه‌ی RYYB، فیلتر زرد را جایگزین فلیتر سبز کرده و بدین شکل ۴۰ درصد نور بیشتری جذب می‌کند. نتیجه‌‌ی این تغییر هم کاملاً مشخص است و این دوربین قدرتمند به لطف همین مسئله و محدوده IS0 بالای چهارصد هزار واحد می تواند تصاویر با کیفیتی را در محیط های با نور اندک ثبت کند.

پی ۳۰ به زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز شده اما پی ۳۰ پرو زوم اپتیکال ۵ برابری دارد. با این وجود قابلیت مذکور با ویژگی‌های نرم افزاری خاص و دیتای سنسور دوربین اصلی به رقم ۱۰ برابر می‌رسد.

نکته جالب درباره نمایشگر این دو گوشی امکان پخش صدا توسط آن است؛ تکنولوژی جدید مشابه گوشی G8 ThinQ ال جی که با ویبره، از نمایشگر تولید صدا می‌کند که می‌تواند در آینده به یک ویژگی ممتاز و برگ برنده در گوشی‌های هواوی تبدیل شود. علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز برای این موبایل انتخاب شده که شمایل یک تلفن هوشمند مربوط به آینده را به یاد کاربر می‌اندازد.

هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو

پرچمداران جدید کمپانی چینی یعنی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو قرار است ۱۷ فروردین روانه بازار شوند. ارزانترین مدل هواوی پی ۳۰ به قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد و کاربران برای خرید مدل اولیه هواوی پی ۳۰ پرو باید ۹۹ یورو کنار بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین ملکی
    حسین ملکی | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    لطفا بررسی گلکسی a50 هم بزارید

  • mansour.bz
    mansour.bz | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    برترین گوشی از نظر زیبایی ?

مطالب پیشنهادی