ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

جزئیات بیشتری در مورد گلکسی فولد توسط یکی از خریداران اولیه فاش شد

سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس را می توان جالب ترین گوشی های سال 2019 دانست، البته برای افرادی که می توانند بالای 2000 دلار برای خرید نمونه اولیه از یک محصول انقلابی هزینه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس را می توان جالب ترین گوشی های سال 2019 دانست، البته برای افرادی که می توانند بالای 2000 دلار برای خرید نمونه اولیه از یک محصول انقلابی هزینه کنند. سامسونگ در زمان معرفی گلکسی فولد اطلاعات کلی در مورد این محصول را ارائه کرد اما وارد جزئیات نشد. حالا یکی از خریداران اولیه این دستگاه به برخی از سؤالات در مورد این گجت پاسخ داده است.

یکی از مشکلات اصلی گلکسی فولد، تا خوردگی وسط نمایشگر است که در حالت باز شده کاملاً به چشم می آید. این کاربر می گوید تاخوردگی به وضوح دیده و حس می شود، ولی آنقدرها هم بد نیست. در واقع اگر روشنایی نمایشگر را از 70 درصد بیشتر کنید، تقریباً متوجه حضورش نخواهید شد. احتمالاً سامسونگ در آینده بتواند روکش جدیدی را برای نمایشگر توسعه دهد که مقاومت بیشتری داشته باشد. لولای به کار رفته در گلکسی فولد هم به اندازه کافی مستحکم است و به همین دلیل نمی توانید گوشی را به سمت مخالف تا کرده و آن را بشکنید.

اگر فکر می کنید می شود از گلکسی فولد به عنوان یک لپ تاپ تبدیل پذیر استفاده کرد، باید سطح توقعتان را کمی پایین بیاورید. در واقع نمایشگر داخلی این گوشی در اکثر زوایای لپ تاپی خاموش است و فقط در حالت تقریباً باز، روشن می شود. از طرف دیگر، انتقال محتوا بین نمایشگر بیرونی و داخلی هم به اندازه کافی روان نیست. مثلاً گاهی اوقات گوگل کروم نمی تواند صفحه وب را به درستی روی نمایشگر داخلی انتقال دهد.

این کاربر نکات مثبتی را هم تجربه کرده است. مثلاً سرعت عملکرد حافظه UFS 3.0 فوق العاده عنوان شده، یا شارژدهی باتری گلکسی فولد تقریباً مثل گوشی های پرچمدار بازار از جمله گلکسی اس 10 پلاس است. خریداران اروپایی حتی می توانند بوت لودر این گوشی را آنلاک کنند که خبر خوبی برای توسعه دهندگان محسوب می شود.

گفتنیست مشکلات فوق برای نسل اول هر محصولی کاملاً طبیعیست و در نسل های بعد به تدریج شاهد گوشی های تاشوی بهتری خواهیم بود، اما در حال حاضر بهتر است روی گلکسی فولد به عنوان گوشی اصلی با کاربری روزمره حساب نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    خب سامسونگ به لحاظ تئوريك محصول نهايي تري توليد كرده، 2 مشكل در رابطه با اين گوشه ها مطرحه كه هر 2 به صفحه نمايش مرتبطه يكي همين مشكل تا خوردگي كه بر خلاف بقيه كه يك چروك واضح دارن، گلكسي فولد فقط يك خط تاي صاف هست كه خب چون با داخل خم ميشه ميزان حركت كمتري داره...هرچند به قدر كافي آزار دهنده است...

    مشكل بعدي هم موضوع محافظت در استفاده روزانه است كه باز هم چون به داخل خم ميشه عملا محافظت بيشتري ميشه ازش...

    با اين حال مشخصا بيشتر محصولي هست كه سامسونگ خواسته تا پاسخ بازار رو بهش بسنجه تا يك محصول نهايي و پرچمدار

    بنظر من حتي عرضه اش به بازار كار غلطي هست...

    چون هر ايرادي كه وجود داشته باشه به برند سامسونگ لطمه ميزنه!
    درحالي كه بقيه از دستآوردش استفاده ميكنن?

مطالب پیشنهادی