ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

زمانبندی ایمیل ها در جیمیل امکان پذیر شد

پانزده سال پیش در چنین روزی گوگل کلاینت ایمیلی تحت وب خود به نام جیمیل را راه اندازی کرد و طولی نکشید که جیمیل به یکی از موفق ترین محصولات گوگل بدل شد. امروز این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۸

پانزده سال پیش در چنین روزی گوگل کلاینت ایمیلی تحت وب خود به نام جیمیل را راه اندازی کرد و طولی نکشید که جیمیل به یکی از موفق ترین محصولات گوگل بدل شد. امروز این شرکت برای گرامیداشت سالروز راه اندازی جیمیل دو قابلیت تازه را ارائه کرده است که به لطف یکی از آنها امکان زمانبندی ایمیل ها در جیمیل برای ارسال میسر می شود.

یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به جیمیل مربوط به بخش Smart Compose می شود که در زمان نوشتن ایمیل ها متن آنها را به صورت خودکار تکمیل می کند و حالا به لطف به روز رسانی جدید، خود را با نحوه نگارش شما وفق داده و مقدمه ایمیل را براساس آنها می نویسد. برای مثال اگر معمولا به جای Hi از Hey استفاده می کنید آنگاه قابلیت اسمارت کامپوز این سلیقه نگارشی را تشخیص داده و در ایمیل هایتان لحاظ می کند.

به روز رسانی جدید جیمیل

این آپدیت که پیشتر تنها از طریق پیکسل ۳ قابل دسترس بود حالا روی تمامی دستگاه های اندرویدی موجود است.

اما قابلیت دیگری که در آپدیت امروز اهمیت دارد امکان زمانبندی ایمیل ها در جیمیل است. دکمه ارسال یا Send حالا شامل یک منوی آبشاری است که به شما امکان می دهد ایمیل ها را برای ارسال در آینده زمانبندی کنید. تا به امروز برای زمانبندی ایمیل ها به سرویس های شخص ثالث نیاز بود اما حالا این امکان با جیمیل یکپارچه سازی شده است.

گوگل قابلیت زمانبندی ایمیل ها در جیمیل را تحت عنوان یک ابزار سلامت دیجیتال معرفی کرده و در این باره آورده است:

ما درک می کنیم که کار ممکن است به ساعات غیرکاری بکشد و افراد نباید در زمان استراحت دیگران برایشان مزاحمت ایجاد کنند. ما با ارائه قابلیت زمانبندی ایمیل ها در جیمیل می خواهیم به سلامت دیجیتال افراد احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی