ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور PG349Q
تکنولوژی

رونمایی ایسوس از سه مانیتور گیمینگ با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۵ میلی ثانیه

ایسوس از سه مانیتور گیمینگ و یک مانیتور الترا واید با قابلیت ها و ویژگی های متنوع رونمایی کرده که هریک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند. بزرگترین مدل در میان تازه واردهای ایسوس مانیتور ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

ایسوس از سه مانیتور گیمینگ و یک مانیتور الترا واید با قابلیت ها و ویژگی های متنوع رونمایی کرده که هریک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند.

بزرگترین مدل در میان تازه واردهای ایسوس مانیتور الترا واید ROG Swift PG349Q است که از نمایشگر ۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد. پنل دستگاه با فناوری G-sync انویدیا سازگاری داشته و انحنایی برابر با 1900R دارد. نرخ به‌روزرسانی تصویر در این مانیتور ۱۲۰ هرتز و زاویه‌ی دید افقی و عمودی آن برابر با ۱۷۸ درجه است.

از دیگر ویژگی های مانیتور PG349Q باید به سطح روشنایی 330 cd/m²، زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه ای و کنتراست ۱۰۰۰:۱ اشاره کرد. این مانیتور با تکیه بر روش non-PWM روشنایی یکدست و بدون پرشی را به نمایش در می آورد.

در پشت دستگاه لوگوی معروف ROG با نورپردازی داخلی RGB به چشم می خورد. زیر پنل هم یک LED دیگر تعبیه شده است. مانیتور PG349Q سطح بسیار اندکی از نور مضر آبی را ساطع کرده و در این زمینه موفق به دریافت تاییدیه TUV Rheinland شده است. ایسوس هنوز به تاریخ عرضه یا قیمت این دستگاه اشاره نکرده اما بعید است بهای آن کمتر از هزار دلار باشد.

این کمپانی همچنین سه مانیتور گیمینگ سازگار با فناوری G-SYNC را نیز معرفی کرده که علی رغم سایز کوچکتر نرخ رفرش بالایی را به همراه دارند. این ۳ مانیتور شامل مدل های ۲۴ اینچی VG248QG در کنار نسخه ۲۴.۵ اینچی VG258QR و ۲۷ اینچی VG278QR می شود که هر سه از  پنل NT، رزولوشن Full HD، نرخ رفرش فوق العاده ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۵ تا یک میلی ثانیه بهره می برند.  مانیتور PG349Q

فناوری ماتی حرکت فوق العاده اندک ایسوس (ELMB) در کنار نرخ رفرش و زمان پاسخگویی قابل‌توجه، به نمایش روان تصاویر و گیم پلی کمک می کند. ایسوس در حال حاضر تنها شرکتی است که با همکاری انویدیا تست های دو مرحله ای دقیقی را برای اطمینان از سازگار بودن مانیتور با هزاران کارت گرافیک مختلف اجرا می کند.

هر سه مانیتور مذکور از قابلیت های گیم محور نظیر GamePlus برای ارتقاء و بهبود تصاویر درون بازی و فناوری GameVisual برای ارائه مدهای نمایش پیش فرض بهره می برند.

پورت های تعبیه شده در پنل پشتی مانیتورها شامل یک DisplayPort 1.2، دو HDMI v1.4، یک Dual Link DVI-D و جک هدفون است. مانیتورهای ۲۴.۵ اینچی VG258QR و ۲۷ اینچی VG278QR به ترتیب با قیمت های ۳۱۸ و  ۳۴۱ دلار عرضه شده اند و VG248QG  نیز به زودی به آنها می پیوندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی