ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Morphin؛ نقش اصلی گیف ها باشید

این روز‌ها استفاده از گیف در شبکه‌های مجازی و به خصوص پیام‌رسان‌ها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تصاویر متحرک یا همان گیف به خوبی می‌توانند با زبان طنز احساس افراد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

این روز‌ها استفاده از گیف در شبکه‌های مجازی و به خصوص پیام‌رسان‌ها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تصاویر متحرک یا همان گیف به خوبی می‌توانند با زبان طنز احساس افراد به یک مکالمه یا واقعه در فضاهای مجازی را نشان دهند. همیشه ساخت گیف از خودمان می‌تواند جذاب‌تر باشد و طنز ماجرا را بیشتر کند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشنی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید گیف تولید کنید. اما مزیت اصلی نرم افزار یاد شده این است که شما نقش اصلی گیف‌ها خواهید بود و قادرید به سادگی آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص استفاده از گیف‌ها در شبکه‌های مجازی هستید، به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

ساخت گیف
در تصویر سمت راست گفتگوی طراحی شده داخل اپلیکیشن را می‌بینید که به شما کمک می‌کند با بخش‌های مختلف Morphin آشنا شوید

همانطور که در مقدمه‌ی مطلب گفتیم، اپلیکیشن Morphin شما را تبدیل به نقش اصلی گیف‌ها می‌کند. در واقع شما می‌توانید با گرفتن یک سلفی از خود، چهره‌ی خود را به جای باراک اوباما ببینید که میکروفون را رها می‌کند. شاید پیش خود بگویید که نرم افزار‌های مشابه بسیار زیادی وجود دارند که عملکرد یکسانی را ارائه می‌دهند؛ اما در جواب باید بگوییم که Morphin کمی متفاوت عمل می‌کند.

اپلیکیشن Morphin برای قرار دادن چهره‌ی شما روی سر شخصیت‌های مختلف در گیف‌ها از تکنولوژی CGI استفاده می‌کند. در واقع تنها کاری که باید انجام دهید گرفتن یک سلفی از چهره‌تان است. سپس می‌توانید در بین گیف‌های متعدد و متنوع Morphin بگردید و مورد مد نظر خود را انتخاب کنید. این اپلیکیشن به طور خودکار چهره‌ی شما را روی شخصیت اصلی گیف انتخاب شده قرار می‌دهد اما نتیجه‌ی نهایی یک انیمیشن سه بعدی است.

در واقع Morphin چهره‌ی شما را با استفاده از تکنیک‌های CGI به یک حجم سه بعدی تبدیل می‌کند و انواع احساسات نظیر لبخند، گریستن، خندیدن، فریاد زدن و ... را در گیف اعمال خواهد کرد. حرکاتی که در گیف نهایی مشاهده می‌کنید کاملا شبیه به یک انیمیشن سه بعدی است که چهره‌ی خود شما را نمایش خواهد داد.

ساخت گیف
ما برای ساخت گیف از چهره‌ی Drake استفاده کردیم. در این تصویر می‌توانید امکان درج متن و اشتراک گذاری اپلیکیشن را مشاهده کنید.

شاید فرض کنید در صورت استفاده از انیمیشن سه بعدی به جای بخشی از یک کلیپ نتیجه‌ی نهایی از جذابیت کافی برخوردار نخواهد بود؛ اما اپلیکیشن Morphin به خوبی از آخرین متد‌های CGI استفاده کرده و انصافا نتایج نهایی از لحاظ روان بودن تفاوت آنچنانی با نسخه‌ی اصلی‌شان ندارند.

برای ایجاد گیف‌های مد نظر خود به محض این که وارد اپلیکیشن می‌شوید، با راهنمایی‌های گوناگون مواجه خواهید شد. رابط کاربری بسیار ساده‌ی Morphin به شما کمک می‌کند تا به سرعت با آن ارتباط برقرار کنید و هرگز احساس سردرگمی نداشته باشید. در اولین گام کافیست از خود یک سلفی بگیرید و یکی از گیف‌هایی که می‌خواهید را انتخاب کنید. به همین سادگی یک گیف از شما ساخته خواهد شد.

تولید گیف کمی زمان بر است به همین دلیل توسعه دهندگان این اپلیکیشن تصمیم گرفتند از یک روش جالب برای خسته کننده نشدن این نرم افزار استفاده کنند. به این ترتیب بعد از انتخاب یکی از گیف‌ها، مدتی را باید منتظر بمانید تا تصویر متحرک شما ساخته شود، در این بین با توجه به گیفی که انتخاب کرده‌اید یک سری سوال دو گزینه‌ای از شما پرسیده خواهد شد که می‌توانید با پاسخ دادن به آن‌ها سرگرم شوید.

ساخت گیف
استفاده از ساموئل ال جکسون برای یکی از گیف‌ها در تصویر سمت چپ. همچنین در تصویر سمت راست یک نمونه از سوالات دو گزینه‌ای را مشاهده می‌کنید.

در واقع اگر شما یک گیف از سریال مدرن فمیلی را انتخاب کرده باشید، سوالات مختلفی راجع به این سریال و شخصیت‌های آن پرسیده خواهد شد. موضوع جالبی که علاوه بر جذابیت می‌تواند مانع حوصله سر بر بودن بارگذاری گیف‌ها باشد. البته لازم به ذکر است که Morphin با سرعت قابل قبولی گیف‌ها را تولید می‌کند و نیازی نیست به مدت طولانی درگیر سوالات دو گزینه‌ای آن شوید.

اپلیکیشن Morphin تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند جدید‌ترین و معروف‌ترین گیف‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این نرم افزار تا حد قابل توجهی در این امر موفق ظاهر می‌شود چرا که به طور مداوم گیف‌ها به روزرسانی می‌شوند و هر روز که به آن سر بزنید با گیف‌های جدید و معروفی مواجه خواهید شد.

پس از ایجاد هر گیف، می‌توانید به آن متن‌های مختلفی را اضافه کنید و محل دقیق متن درج شده‌تان را مشخص نمایید. علاوه بر این سیستم اشتراک گذاری و ذخیره سازی این اپلیکیشن طوری طراحی شده که در عرض چند ثانیه قادرید گیف ساخته شده را با دیگران و در اکثر صفحات مجازی معروف به اشتراک بگذارید. همچنین امکان ذخیره سازی آن در حافظه‌ی گوشی هم وجود خواهد داشت.

نرم افزار Morphin به صورت کاملا رایگان برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته و یکی از مزیت‌های اصلی آن عدم وجود تبلیغات در عین رایگان بودن آن است. به طور کلی این اپلیکیشن برای افرادی که در صفحات مجازی از گیف‌های مختلف استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مفید و جذاب باشد.

 Morphin – CGI GIF Studio

Morphin – CGI GIF Studio

سازنده: Uraniom قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 98 / 162 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

    ایده ش قشنگه اگه شخصی سازی هایی اضافه کنه و گیف های بیشتر

مطالب پیشنهادی