ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل‌زدگان
تکنولوژی

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل‌زدگان برای تامین اقلام اساسی

همراه اول مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده اختصاص داد. این اپراتور در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسؤلیت اجتماعی خود، اقلام اساسی شامل یخچال، ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵

همراه اول مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده اختصاص داد. این اپراتور در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسؤلیت اجتماعی خود، اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانواده‌های آسیب دیده در سیل را تامین می‌کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیش‌تر این اپراتور با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیل زده را رایگان اعلام کرده بود. به گفته همراه اول، این اقدامات هم زمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفته است.

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی همراه اول به سیل‌زدگان

با گسترش آسیب‌ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تأمین مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت.

همانطور که «شاهین آرپناهی» مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار کشور در صفحه توییتر خود اعلام کرده بود، همراه اول اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال ۶٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نیز اعزام تیم های جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد. همچنین کارکنان همراه اول هم برای یاری رساندن به هم‌وطنان سیل‌زده یک روز حقوق خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mansour.bz
    mansour.bz | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    الکی مثلا ?

مطالب پیشنهادی