ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Assassin’s Creed Unity را به صورت رایگان دریافت کنید

شرکت فرانسوی یوبیسافت با انتشار یک بیانیه اعلام کرد دریافت نسخه ویندوز بازی Assassin's Creed Unity از طریق یوپلی (Uplay) به مدت یک هفته رایگان خواهد بود. اوایل هفته بود که خبر بسیار ناراحت کننده‌ای ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

شرکت فرانسوی یوبیسافت با انتشار یک بیانیه اعلام کرد دریافت نسخه ویندوز بازی Assassin's Creed Unity از طریق یوپلی (Uplay) به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

اوایل هفته بود که خبر بسیار ناراحت کننده‌ای در فضای مجازی به سرعت انتشار یافت؛ بخش‌هایی از کلیسای نوتردام از جمله سقف و برج مخروطی در آتش سوخت و به خاکستر تبدیل شد. خوشبختانه بسیاری از موسسات در تلاشند تا روند بازسازی کلیسا را هر چه سریعتر آغاز کنند. شرکت یوبیسافت نیز قصد دارد تا به نوبه خود در این کار مشارکت کند.

یوبیسافت که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و ناشران بازی‌های ویدئویی در جهان شناخته می‌شود، قرار است مبلغ 500 هزار یورو به مسئولان پاریس برای ترمیم و بازسازی کلیسای 856 ساله نوتردام اهدا کند. دیگر اقدام یوبیسافت اما رایگان کردن بازی Assassin's Creed Unity بود که کلیسای نوتردام به عنوان یکی از لوکیشن‌ها در داخل نقشه بازی قرار دارد.

بازی Assassin's Creed Unity

طبق اعلام یوبیسافت، کاربران می‌توانند با مراجعه به این لینک و سپس ورود به حساب کاربری خود در یوپلی، بازی Assassin's Creed Unity را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنند. این پیشنهاد تنها تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه در دسترس خواهد بود. یوبیسافت همچنین درباره رایگان کردن این بازی در بیانیه خود نوشت:

می‌خواهیم این شانس را به همه بدهیم تا شکوه و زیبایی کلیسای نوتردام را به بهترین شکلی که می‌دانستیم ببینند. وقتی که روند توسعه بازی Assassin's Creed Unity را پشت سر می‌گذاشتیم، ارتباط نزدیکی با پاریس و نمادهای این شهر شگفت انگیز برقرار کردیم. یکی از قابل توجه ترین المان‌های بازی، کلیسای نوتردام بود که به خارق العاده ترین شکل ممکن طراحی شده است.

بازی‌های ویدئویی این امکان را به ما می‌دهند تا به دیدن از لوکشین‌هایی بپردازیم که پیش از این برایمان مقدور نبوده است. امیدواریم با این اقدام کوچک، کاربران متوجه ارزش بالای ادای احترام ما به کلیسای نوتردام شوند.

پس از آتش سوزی، برخی از فعالان فضای مجازی پیشنهادی کردند که از مدل سه بعدی به کار رفته در بازی Assassin's Creed Unity برای ترمیم و بازسازی کلیسای نوتردام استفاده شود؛ پیشنهادی که به نظر منطقی می‌رسد و باید دید چقدر از طرف مسئولان امر مورد توجه قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    دمشون گرم. چرا آتش سوزی شد؟

  • mrahmadi
    mrahmadi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    دائم رایگان میشه یا یک هفته؟

    • Tiger
      Tiger | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

      یک هفته دوست خوشحالم ??

    • سورنا رضایی
      سورنا رضایی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

      اگه بازی رو تو این بازه دریافت کنید، برای همیشه میتونید بهش دسترسی داشته باشید.

مطالب پیشنهادی