ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اونجرز
تکنولوژی

به بهانه آخرین فیلم اونجرز؛ ۴۰ ایموجی از شخصیت‌های مارول به توییتر اضافه شد

هفته‌ی آینده، اکران آخرین فیلم سری اونجر یعنی Avengers: Endgame آغاز خواهد شد و توییتر سعی کرده خود را برای این اتفاق آماده کند. از این رو شبکه اجتماعی مذکور ۴۰ ایموجی از شخصیت‌های مارول را به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

هفته‌ی آینده، اکران آخرین فیلم سری اونجر یعنی Avengers: Endgame آغاز خواهد شد و توییتر سعی کرده خود را برای این اتفاق آماده کند. از این رو شبکه اجتماعی مذکور ۴۰ ایموجی از شخصیت‌های مارول را به پلتفرمش اضافه کرده است.

اونجرز

استودیوی مارول با هنرمند پاپ Truck Torrence همکاری کرده تا ۴۰ ایموجی جدید از کاراکتر‌های دنیای سینمایی مارول را به توییتر اضافه کند. در میان این ایموجی‌ها، شخصیت‌های معروفی نظیر آیرومن، هالک، کاپیتان آمریکا و شخصیت‌های فاز اول مارول دیده می‌شود.

علاوه بر این ایموجی‌های شخصیت‌های جدید فاز‌های بعدی دنیای سینمایی مارول نظیر اسپایدرمن، کاپیتان مارول، بلک پنتر، تانوس و حتی دستکش آهنی وی نیز قرار است به توییتر اضافه شود. شاید حضور کاراکتر‌های بامزه و فرعی فیلم تور بهمراه شخصیت کوین فایگی تهیه‌ کننده این سری فیلم‌ها به توییتر، از عجیب‌ترین تصمیمات مارول باشد.

اونجرز

البته این اولین باری نیست که پای کاراکتر‌های محبوب دنیای مارول به پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی و تلفن های هوشمند می‌آید چرا که دو سال پیش سامسونگ قراردادی با دیزنی امضا کرده بود تا اموجی واقعیت افزوده این شخصیت‌ها را به گوشی هایش اضافه کند. جالب اینجاست که چندی پیش شخصیت منفی فیلم Avengers: Infinity War یعنی تانوس نیز با یک به بازی محبوب فورتنایت اضافه شده بود.

از سوی دیگر، این سری فیلم‌ها و شخصیت‌هایشان تاثیر زیادی در فرهنگ عامه جهان گذاشته‌اند و طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده. به صورتی که بسیاری از کاربران پس از پایان قسمت قبلی اونجرز دچار ناراحتی افسردگی شده بودند.

اونجرز

شاید به همین خاطر باشد که این فیلم مورد انتظارترین فیلم سال باشد و توانسته باشد رکورد پیش فروش بلیط فیلم‌های سینمایی را بشکند. آخرین فیلم سری اونجرز یعنی Avengers: Endgameقرار است چهارم تا ششم اردیبهشت ماه اکران شود اما طرفداران این سری فیلم‌ها می‌توانند تا آن زمان، با این ۴۰ ایموجی خود را سرگرم کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    جونم دیجیاتو یه مطلبی گفتی که خیلی دوسش دارم لطفا از مطالب در مورد فیلم های اینده بیشتر بزارین

مطالب پیشنهادی