ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی کامل شائو کان در تریلر جدید مورتال کامبت 11 [تماشا کنید]

در حالی که تنها یک هفته تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال، یعنی مورتال کامبت 11 زمان باقی مانده است، استودیو ندررلم با انتشار یک تریلر شائو کان را به صورت کامل معرفی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

در حالی که تنها یک هفته تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال، یعنی مورتال کامبت 11 زمان باقی مانده است، استودیو ندررلم با انتشار یک تریلر شائو کان را به صورت کامل معرفی کرد. حضور این شخصیت در لیست مبارزان بازی پیش از این تایید شده بود اما ویدئو مربوط به مبارزه او برای اولین بار است که به نمایش گذاشته می‌شود.

همانند گذشته، شائو کان ظاهری به شدت بی رحم دارد و اکثر ضرباتش را نیز با استفاده از چکش به دشمنان وارد می‌کند. شائو کان از قدرت بسیار زیادی برخوردار است و مهارت بالایی نیز در استفاده از جادوی سیاه دارد. او همچنین قصد دارد تا تمام سرزمین‌های دنیای مورتال کامبت را به تصرف درآورده و آن‌ها را با Outworld ادغام کند. در ادامه می‌توانید ضربات و همچنین فیتالیتی او را در مورتال کامبت 11 مشاهده کنید:

استودیو ندررلم با محصولات خود در سال‌های اخیر از جمله مورتال کامبت ایکس و Injustice 2 به همگان ثابت کرد که نگاه ویژه‌ای به داستان در بازی‌های مبارزه‌ای دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، این استودیو آمریکایی قصد دارد تا با مورتال کامبت 11 قدم‌های بزرگتری را در زمینه روایت داستان بردارد.

بت بروک که به عنوان دستیار تهیه کننده در روند ساخت مورتال کامبت 11 حضور داشته، به تازگی مصاحبه‌ای را با وبسایت God Is A Geek انجام داده است. بروک در بخشی از مصاحبه به صحبت درباره بخش داستانی بازی پرداخت و آن را بزرگترین بخش داستانی دانست که ندررلم تاکنون خلق کرده است:

بخش داستانی این بازی از لحاظ مدت زمان قطعاً بزرگترین بخش داستانی است که تاکنون خلق کرده‌ایم. داستان آن بسیار طولانی است و به شدت منتظرم تا همه بتوانند به تجربه آن بپردازند. کرونیکا در عین حال که یک شخصیت منفی قدرتمند است، از ظاهری بسیار جذاب برخوردار است.

در پایان، لازم به ذکر است که مورتال کامبت 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    یادش به خیر چقد من پدر شاو کان رو در آوردم با نایت ولف

  • herogame
    herogame | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    همیشه ازین کارکتر بدم میومد ?

  • Morteza Jamalpour
    Morteza Jamalpour | ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

    یا علییییییی

مطالب پیشنهادی