ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از نسل جدید مرسدس کلاس S؛ یگانه پیشتاز بازار سدان های لوکس

نسل جدید کلاس اس مرسدس بالاخره شکار عکاسان شد. در نگاه نخست اولین چیزی که توجه را جلب می کند قسمت بزرگ دستگیره های درب ها است که پوشانده شده اند و در ادامه نیز ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

نسل جدید کلاس اس مرسدس بالاخره شکار عکاسان شد. در نگاه نخست اولین چیزی که توجه را جلب می کند قسمت بزرگ دستگیره های درب ها است که پوشانده شده اند و در ادامه نیز جلو پنجره بزرگتر نسبت به مدل قبلی جلب توجه می کند.
به نظر می رسد الگو جلو پنجره از نسل کنونی پیروی می کند اما سیستم رادار بزرگتر شده است. با نگاه دقیق تر متوجه می شویم که یک دوربین در سمت شاگرد جلو پنجره قرار داده شده است. گوشه های سپر استتار نشده اند که نشان می دهد این خودرو سفید رنگ بوده و ورودی های هوا قابی کروم رنگ دارند.

موضوع جالب تری که در این خودرو استتار شده به چشم می خورد چراغ ها هستند، بطوریکه چراغ های سمت راننده و کمک راننده با هم، هماهنگی ندارند ؛ اگر کمی بیشتر دقت کنید متوجه می شوید که چراغ سمت راننده سه چراغ عمودی روشن هستند در صورتی که در سمت کمک راننده اینطور نیست. لازم است اشاره کنیم از آنجایی که این خودرو نسخه آزمایشی است و هنوز آماده تولید نیست، احتمال اینکه چراغ ها سوخته باشند دور از انتظار نیست.

پیش از این از قسمت های پشتی نسل جدید کلاس اس مرسدس تصاویری منتشر نده و مطابق با عکس های تازه گرفته شده چراغ های عقب کشیده تر شده اند و چراغ های دید در شب بر روی سپر قرار گرفته اند. همچنین تیکه ای که توسط کاور پوشیده نشده است رنگ سفید خودرو را بیشتر نمایان می کند، علاوه بر آن سنسور پارک و دنده عقب نیز به چشم می خورد.

مرسدس

عکس هایی که از داخل خودرو منتشر شده است خیره کننده هستند. باید بگوییم مرسدس برای طراحی داخلی این خودرو برنامه های ویژه ای دارد. صفحه نمایش عریض عمودی بر روی کنسول وسط در کنار چندین ابزار کامل دیجیتالی نشان می دهد این خودرو بیشتر از آنچه انتظار می رود همگان را شگفت زده خواهد کرد.

احتمال دیگری که وجود دارد این است که بر روی کنسول وسط جایی وجود دارد که احتمال می دهیم حسگر اثر انگشت باشد. انتظار می رود این خودرو سال 2020 معرفی و تا سال 2021 به خیابان ها عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی