ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی میزو 16S
تکنولوژی

پرچمدار میزو 16S با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی شد

میزو 16S آخرین پرچمدار ساخته شده توسط میزو رسما معرفی شد. از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند میتوان به پنل صفحه نمایش Super AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه اصلی با بهرمندی از لرزش ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۸

میزو 16S آخرین پرچمدار ساخته شده توسط میزو رسما معرفی شد. از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند میتوان به پنل صفحه نمایش Super AMOLED، چیپست اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه اصلی با بهرمندی از لرزش گیر فیزیکی اشاره کرد.

این دستگاه به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن +FHD مجهز است که میزبان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز هست. به گفته میزو همکاری این شرکت با سامسونگ باعث شده پنل میزو 16S از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد که تمرکز آن به حداقل رساندن آسیب های وارده به چشم کاربران بر اثر استفاده طولانی مدت است. بر اساس ادعای میزو صفحه نمایش 16S تا 33 درصد نور مضر آبی را فیلتر میکند و در عین حال از قابلیتی سود میبرد که با کنترل ولتاژ ، روشنایی صفحه نمایش تا حد زیادی برای استفاده در محیط های تاریک کاهش می یابد.

طراحی چشم نواز میزو 16S تا حد زیادی وابسته به شعاع زیاد خمیدگی گوشه های آن است که ظاهری متفاوت به آن بخشیده اند، علاوه بر این نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز عدد تحسین برانگیز 91.53 درصد عنوان شده. از دیگر قابلیت های این پرچمدار میتوان به اسپیکرهای استریو برای پخش صدا و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از +HDR و حالت مخصوص پرتره اشاره کرد.

میزو 16s معرفی شد

طرف دیگر این دستگاه میزبان دوربین های دوگانه آن است که حسگر اصلی آن از یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.7 و تکنولوژی پیکسل چهارگانه برای پردازش تصاویر بهره میبرد. دوربین دوم نیز از یک لنز واید 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.6 استفاده می کند. یکی از قابلیت های مهم دوربین اصلی این موبایل حالت Super Night View نام دارد که برای رسیدن به نتیجه مناسب هنگام عکاسی در نور کم 8 عکس مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند. این کار به میزو اجازه میدهد تا با ترکیب فریم های متعدد به میزان قابل توجهی از نویز تصاویر بکاهد. این قابلیت ها قرار است طی آپدیت های آینده در قالب یک بسته نرم افزاری به دیگر تلفن های این شرکت نیز راه یابد.

مشخصات میزو 16S

قلب تپنده میزو 16S را چیپست اسنپدراگون 855 ساخت کوالکام تشکیل داده. علاوه بر این باتری 3600 میلی آمپری آن از قابلیت شارژ سریع 24 واتی برخوردار است و در عرض 30 دقیقه از صفر تا 60 درصد شارژ می شود. به لطف بهینه سازی های صورت گرفته توسط هوش مصنوعی، میزو ادعا میکند این دستگاه تا 6 ساعت بازی کردن یا 14 ساعت استریم ویدئو را پاسخگو خواهد بود؛ اعدادی که برای موبایلی به ضخامت 7.6 میلی متر تحسین برانگیزند.

لیست بلند بالای امکانات این تلفن هوشمند به اینجا ختم نمی شوند زیرا میزو برای علاقمندان بازی روی موبایل هم قابلیت های جالبی در نظر گرفته؛ که از آنها میتوان به حالت Hyper Gaming اشاره کرد که با وجود مصرف بهینه انرژی انیمیشن هایی روان تر ارائه می کند. علاوه بر این میزو 16S به یک موتور ویبره جدید به نام mEngine 3.0 مجهز شده که به آن امکان بازخورد حرکتی هنگام اجرای بازی های مختلف را می دهد.

میزو 16S معرفی شد

میزو 16S در رنگ های سفید مرواریدی، آبی فانتومی و مشکی کربنی در دسترس خواهد بود. این تلفن همراه که هم اکنون قابل سفارش است از تاریخ 8 اردیبهشت در قالب پیکربندی های زیر عرضه خواهد شد:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 475 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 520 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 595 دلار

نظر شما درباره پرچمدار اخیر میزو چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mobin
    Mobin | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ۵ ساله که meizu mx4 دارم آخ نگفته همچنان روان داره کار میکنه.با اینکه بارها خورده زمین نه جلد داشته نه گلس. فقط از پارسال دیگه باتریش نکشید هی باتری عوض میکنم یچی بهش میخورونم.

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اینقد این گوشیا شبیه به هم شدن که معلوم نیست‌. کدوم یکی کیفیت مطلوب تری دارن. ولی بازم سامسونگ بهترین مارک گوشی تو دنیاس

مطالب پیشنهادی