ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش قابل توجه قیمت فیلترهای خودرو در بازار

فیلتر هوای ماشین قطعه‌ای است کاربردی ،در مسیر ورود هوا به سیستم سوخت رسانی خودرو (انژکتور یا کاربراتور ) که داخل محفظه مخصوص فیلتر ، نصب میگردد . همانند یک صافی عمل کرده و مانع ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

فیلتر هوای ماشین قطعه‌ای است کاربردی ،در مسیر ورود هوا به سیستم سوخت رسانی خودرو (انژکتور یا کاربراتور ) که داخل محفظه مخصوص فیلتر ، نصب میگردد . همانند یک صافی عمل کرده و مانع ورود ذرات معلق و آلایندگی موجود در هوا به داخل موتور می شود.
شرکت فیلتر سرکان به ‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع فیلتر خودرو در کشور فروش خود را در سال جدید با افزایش 35 درصدی قیمت‌ها آغاز کرده است و همین مسئله نیز باعث شده تا سایر شرکت های فعال بازار نیز قیمت محصولات خود را افزایش دهند.بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از بازار فروش انواع فیلتر در تهران،‌ افزایش 35 درصدی قیمت فیلتر هوا و سایر محصولات این شرکت باعث شده است قیمت‌های این تولیدکننده با رقبای خود در بازار فاصله دو برابری داشته باشد.
کاغذ فیلتر وارداتی است و عرضه آن به دلیل تغییرات نرخ ارز کاهش یافته و تولید را تحت تاثیر قرار داده و موجب کاهش میزان تولید شده است.
افزایش قیمت‌ ها شامل فیلترهای سوخت، یعنی فیلتر بنزین و گازوئیل نیز شده و قیمت‌های 50 محصول خود در این گروه افزایش یافته است. در شرایطی که مکانیک‌ها و تعویض روغنی‌ها به عنوان مرجع معرفی فیلتر به مشتری قرار دارند، این سوال وجود دارد که اگر واردات کاغذ به میزان کافی صورت بگیرد، تولید داخل کفاف نیاز بازار داخل را می‌دهد یا خیر؟

قیمت فیلتر هوا
در شرایط فعلی با توجه به داخلی سازی بسیاری از فیلترهای مورد استفاده در خودروهای وارداتی و بالا بودن قیمت لوازم اصلی این خودروها،‌ هنوز هم قیمت محصولات با کیفیت داخلی برای مالکان خودروهای خارجی جذاب است و می‌تواند این بخش از بازار را به سمت محصولات تولید داخل جذب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ilyma13
    ilyma13 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خوبه‌ دیگه کلا تو این مملکت هیچ نهاد نظارتی وجود نداره هرکی هر غلطی دلش میخواد میکنه

مطالب پیشنهادی