ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جنگ داخلی باواریا؛ درگ ریس بی ام و M5 Competiton در برابر M5 تیونینگ DMS [تماشا کنید]

در حال حاضر سوپرسدان های مختلفی از سوی خودروسازان مطرح جهان و به خصوص شرکت های آلمانی در حال عرضه به بازار است. این سدان ها را باید سوپرخودروهایی در لباس یک سدان خانوادگی دانست ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

در حال حاضر سوپرسدان های مختلفی از سوی خودروسازان مطرح جهان و به خصوص شرکت های آلمانی در حال عرضه به بازار است. این سدان ها را باید سوپرخودروهایی در لباس یک سدان خانوادگی دانست زیرا از نظر قدرت موتور دست کمی از یک سوپر خودرو امروزی ندارند و می توانند پا به پای آن ها حرکت کنند. بی ام و M5 را باید یکی از مهم ترین سوپرسدان های فعلی دانست که رقابت بسیار سختی با هموطنان خود دارد. تیونرهای مختلفی با دست کاری قوای محرکه این خودرو قدرت آن را افزایش داده اند. یکی از این تیونرها شرکت DMS است. این تیونر با دریافت 3900 دلار، حداکثر قدرت بی ام و M5 را به 774 اسب بخار و گشتاور آن را به 880 نیوتن متر می رساند. این مقدار گشتاور در محدوده موتورهای پر گشتاور مرسدس بنز همچون مدل E63 AMG S است.

بی ام و

حال مجله تاپ گیر یک دستگاه بی ام و M5 Competiton که 616 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و یک دستگاه M5 تیون شده توسط DMS را مقابل یکدیگر قرار داده تا این دو خودرو را بسنجد. بی ام و M5 از یک موتور 4.4 لیتری V-8 مجهز به دو توربوشارژر و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهره می برد و نیرو تولیدی توسط موتور این خودرو به هر چهارچرخ آن منتقل می شود و نسل فعلی آن در دو مدل M5 و M5 Competiton با قدرت و قابلیت های بیشتر در پیست های اتومبیل رانی توسط بی ام و عرضه می شود. پیش از این درگ ریس های مختلفی را با حضور این سدان قدرتمند منتشر کردیم.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که نظاره گر این دوئل جذاب باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamadra038
    mamadra038 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اروپا مهد بهترین هاست. از ماشین گرفته تا همه چیز..... ای خدا ما رو کجا آفریدی???

مطالب پیشنهادی