ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدیدی از گوگل پیکسل 3a منتشر شد

طی هفته‌های اخیر جزییات زیادی از میان رده جدید گوگل یعنی پیکسل 3a منتشر شده که یکی از جدیدترین آن‌ها به نظر یک رندر رسمی از این محصول است. پیش از این ویدیو و رندرهای مختلفی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

طی هفته‌های اخیر جزییات زیادی از میان رده جدید گوگل یعنی پیکسل 3a منتشر شده که یکی از جدیدترین آن‌ها به نظر یک رندر رسمی از این محصول است.

پیش از این ویدیو و رندرهای مختلفی از پیکسل 3a در سطح اینترنت منتشر شده بود اما این رندر جلوه کامل‌تری از طراحی این گوشی به ما می‌دهد. برای مثال، مدتی قبل هم رندرهایی از کیس‌های 3a منتشر شده بود اما این تصویر تازه جزییاتی را برای ما نمایش می‌دهد که با اطلاعاتی که پیش از این از این گوشی منتشر شده بود، همخوانی دارد.

با نگاه به این رندر می‌توان فهمید گوگل از همان طراحی پیکسل 3 در این محصول استفاده کرده و تنها رنگ سبز، دکمه پاور دستگاه رنگ نارنجی به خود گرفته است. ظاهرا طراحان گوگل می‌خواهند با استفاده از این رنگ،‌ 3a را از مدل اصلی پیکسل 3 متمایز کنند.

پیکسل 3a

پیش از این می‌دانستیم پیکسل 3a قرار است یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ داشته باشد. پیکسل 3a ایکس ال نیز صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسلی خواهد داشت.

در ضمن، ظاهرا برای کاهش هزینه‌ها بلندگوهای پایین نمایشگر پیکسل 3 در این ۲ مدل حذف خواهند شد. جدا از این موارد، احتمالا گوگل پیکسل 3a به چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۰ مجهز شده و از ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

پیش از این هم سایت فون آرنا یک رندر کامپیوتری را بر اساس طرحی احتمالی از گوگل پیکسل 4 ایکس ال طراحی کرده بود. در حالی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به سمت دوربین‌های سه گانه حرکت می‌کنند، بر اساس این رندر، ظاهرا گوگل قصد دارد در پیکسل 4 ایکس ال از دوربین دوگانه استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی