ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلاش شرکت‌های لوازم خانگی کره‌ جنوبی برای ادامه همکاری با ایران

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی با بیان اینکه شرکت‌های لوازم خانگی کره‌ای مایل به همکاری با ایران هستند، تاکید کرد که مسئولان این دو شرکت از وزارت خارجه خود خواستند که در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی با بیان اینکه شرکت‌های لوازم خانگی کره‌ای مایل به همکاری با ایران هستند، تاکید کرد که مسئولان این دو شرکت از وزارت خارجه خود خواستند که در مورد همکاری با ایران با آمریکا رایزنی کنند.

«حسین تنهایی» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد ادامه همکاری دو شرکت لوازم خانگی کره‌ جنوبی با ایران گفت:

«با مسئولان دو شرکت ساخت لوازم خانگی کره‌ای برای ادامه همکاری بین دو کشور ایران و کره‌جنوبی بعد از تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ایران مذاکراتی انجام شده است. در این راستا مسئولان دو شرکت لوازم خانگی ال جی و سامسونگ اعلام کرده‌اند که از وزارت خارجه کشورشان خواسته‌اند تا با آمریکایی‌ها در این مورد مذاکراتی داشته باشند و راهکاری برای ادامه فعالیت تجاری با ایران بیابند.»

حسین تنهایی

به گفته تنهایی این دو شرکت تولید کننده لوازم خانگی کره‌ ای 25 برابر بیشتر نسبت با ایران با آمریکا روابط تجاری دارند، بنابراین طبیعی است که لحاظ تجاری ادامه همکاری با آمریکا را به ایران ترجیح دهند.

رئیس اتاق مشترک ایران و کره‌جنوبی معتقد است که سابقه دیرینه همکاری دو کشور در زمینه تولید لوازم خانگی و هزینه‌های صرف شده جهت تاسیس خطوط تولید و نیروی انسانی که در این شرکت‌ها مستقر هستند باعث می‌شود که موضوع همکاری بین ایران و این شرکت‌ها بیشتر مورد اهمیت قرار گیرد.

تنهایی با بیان اینکه در پی مذاکرات انجام شده با شرکت‌های کره‌ای می‌توان امیدوار به حل معضل فعلی بود، گفت: «دو طرف تمام تلاش خود را برای ادامه همکاری انجام خواهند داد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یک مانیتور ۳۲ اینچ کرو گرفتم با کیفیت qhd یک سوم قیمت مانیتور های سامسونگ خیلی هم با کیفیت بود
    مارک مستر تک

مطالب پیشنهادی